Podnikatelský plán projektu Finance Assistant

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podnikatelský plán projektu Finance Assistant

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pálka, Přemysl
dc.contributor.author Šišková, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-16T21:20:55Z
dc.date.available 2013-05-23T23:00:28Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6663
dc.description.abstract Hlavní náplní této práce je zpracování analýz pro projekt Finance Assistant, jehož hlavním cílem je na trh uvést novou službu. V teoretické části jsou zpracovány informace potřebné k sestavení kvalitního podnikatelského záměru. Na základě teoretických podkladů jsou sestaveny jednotlivé analýzy nezbytné k vytvoření konkurenceschopného produktu. Dále je v praktické části nastíněna strategie firmy a očekávaná rizika. Výsledkem této práce bude zpracování potřebných analýz a plánů pro zavedení služby na trh a rozhodnutí, zda má smysl službu na český trh uvést. cs
dc.format 64 s.,2 s.obr.příloh cs
dc.format.extent 465309 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2013
dc.subject Podnikatelské plán cs
dc.subject Porterův model konkurenčních sil cs
dc.subject analýza SWOT cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject hodnocení rizik cs
dc.subject Business plan en
dc.subject Porter's model of competitive forces en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Risks evaluation en
dc.title Podnikatelský plán projektu Finance Assistant cs
dc.title.alternative Business plan of a project called Finance Assistant. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Škodáková, Petra
dc.date.accepted 2008-06-11
dc.description.abstract-translated The objective is to compile analyses for a project called Finance Assistant aimed at placing a new service on the market. Theoretical part includes information needed for preparing a good business plan. Particular analyses necessary for creating a competitive product are based on theoretical data. The company strategy and expected risks are described in the practical part. This bachelor thesis will result in developing given analyses and plans required for bringing out the new service and making decision whether this new service should be introduced in the Czech market or not. en
dc.description.department Ústav financí a účetnictví cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/113 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9222
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
šišková_2008_bp.pdfBlocked 454.4Kb PDF View/Open
šišková_2008_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
šišková_2008_op.doc 61Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account