dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Hošová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T21:19:47Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:27Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6660
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na nadané děti v naší společnosti. V první kapitole se zabývám nadáním, talentem a tvořivostí, modely nadání a také druhy a stupni nadání. Ve druhé kapitole popisuji nadané dítě, jeho vlastnosti, charakteristiky, typy nadaných dětí a jejich identifikaci. V následující kapitole se věnuji výukovým strategiím, které je možné ve škole, kde jsou nadané děti, využívat. Poslední kapitola teoretické části zahrnuje instituce pro nadané děti, kde mohou svoje nadání uplatnit. |
cs |
dc.format |
52 s., 4 s. |
cs |
dc.format.extent |
2578537 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 29.05.2010 |
|
dc.subject |
nadání
|
cs |
dc.subject |
talent
|
cs |
dc.subject |
tvořivost
|
cs |
dc.subject |
nadané dítě
|
cs |
dc.subject |
identifikace
|
cs |
dc.subject |
výukové strategie
|
cs |
dc.subject |
gift
|
en |
dc.subject |
talent
|
en |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
gifted child
|
en |
dc.subject |
identification
|
en |
dc.subject |
educational strategy
|
en |
dc.title |
Práce s nadanými dětmi v ZŠ Malenovice |
cs |
dc.title.alternative |
Work with Children of Great Abilities in ZS Malenovice |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2008-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work with point at gifted children in our society. In the first chapter go about gift, talent and creativity, models of gift and also it is about kind and level of gift. I describe in the second chapter gifted child, his properties, characterization, types of gifted children and their identification. In following chapter I devote education strategies, which is possible use at school where are gifted children. The last chapter of treoretical part contain institutions for gifted children when can his gift use. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7843
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
pedagogika nadaných
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
Malenovice (Česko)
|
cs |
local.subject |
gifted education
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
Malenovice (Czechia)
|
en |