dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Lichnovská, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T21:07:42Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:27Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6628
|
|
dc.description.abstract |
Tato magisterská práce je věnována způsobům komunikace cestovního ruchu České republiky v zahraničí. Práce se zabývá činností státních a soukromých institucí v oblasti cestování. V teoretické části jsem se věnovala obecnému popisu cestovního ruchu a jeho významu zejména pro národní ekonomiku. Podrobněji jsem popsala fungování systému státní podpory cestovního ruchu u nás. Praktická část je věnována detailnějšímu popisu propagace České republiky v oblasti cestovního ruchu. Zaměřila jsem se na nejvýznamnější instituce a jejich formy propagace. V praktické části jsem uvedla konkrétní ukázku projektu propagace České republiky. Závěr je věnován shrnutí celého problému zaměřenému se na cestovní ruch. |
cs |
dc.format |
76 s., 6 s.příloh |
cs |
dc.format.extent |
1355096 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010 |
|
dc.subject |
komunikace cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
státní a soukromé instituce
|
cs |
dc.subject |
význam v národní ekonomice
|
cs |
dc.subject |
systém státní podpory
|
cs |
dc.subject |
propagace ČR
|
cs |
dc.subject |
formy propagace
|
cs |
dc.subject |
praktický projekt
|
cs |
dc.subject |
communication in the tourism
|
en |
dc.subject |
public and private institutions
|
en |
dc.subject |
the national economics
|
en |
dc.subject |
state support system
|
en |
dc.subject |
practical part - their form of advertising
|
en |
dc.title |
Komunikace cestovního ruchu České republiky v zahraničí |
cs |
dc.title.alternative |
Communication of Tourism of the Czech Republic in Abroad |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2008-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
Abstrakt ve světovém jazyce This work deals with ways of communication in the tourism of the Czech Republic in abroad- It aims at activities of public and private institutions in the field of traveling. In the theoretical part, the tourism is generally described together with its importance mainly for the national economics. The functioning of the tourism state support system in our country is described in more details. In the practical part, the publicity of the Czech Republic in the field of tourism is described in more details. The focus is on the most important institutions and their form of advertising. The practical part gives a concrete presentation of the project of advertising the Czech Republic. The conclusion summarizes the whole scope of problems dealing with the tourism. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7598
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
E |
|