Analýza interní komunikace v ČSA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza interní komunikace v ČSA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Košnarová, Zita
dc.date.accessioned 2010-07-16T21:05:21Z
dc.date.available 2013-05-10T23:00:58Z
dc.date.issued 2008-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6623
dc.description.abstract Práce shrnuje teoretické poznatky v oblasti komunikace podniku se zaměřením na její vnitřní veřejnost. Popisuje veškeré prostředky interní komunikace v organizaci včetně způsobů měření efektivity a získávání zpětné vazby. Praktická část práce se zabývá aktuální situací v oblasti interní komunikace ve společnosti České aerolinie. Popsány jsou veškeré prostředky interní komunikace v této společnosti a její současný stav, který je v její druhé části zanalyzován a vyhodnocen. Součástí práce je také návrh dotazníku, který je zaměřen na využívání jednotlivých nástrojů interní komunikace mezi zaměstnanci Českých aerolinií. cs
dc.format 65 s., 13 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 5866151 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2013
dc.subject komunikace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject informace cs
dc.subject organizace cs
dc.subject vnitrofiremní cs
dc.subject České aerolinie cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject analýza cs
dc.subject communication en
dc.subject internal communication en
dc.subject employees en
dc.subject information en
dc.subject organization en
dc.subject intra-plant en
dc.subject Czech airlines en
dc.subject corporate identity en
dc.subject analysis en
dc.title Analýza interní komunikace v ČSA cs
dc.title.alternative Analysis of CSA Internal Communication en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2008-06-02
dc.description.abstract-translated This Bachelor Thesis summarizes theoretical knowledge in the area of company communication especially aimed at its internal public. It describes all possible means of internal communication in an organization including methods of efficiency measuring and obtaining feed-backs. The practical part of the thesis deals with an up to date situation in the internal communication in Czech Airlines. A whole scale of company means of internal communication is described. Its current state is analyzed and evaluated in the second part. An important workpiece is created by a questionnaire proposal aimed at using different means of internal communication among Czech Airlines employees. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7465
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
košnarová_2008_bp.pdfBlocked 5.594Mb PDF View/Open
košnarová_2008_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
košnarová_2008_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account