Analýza spokojenosti zákazníků DERBY CLUBU SLUŠOVICE, za účelem zkvalitnění služeb
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Buriánková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Mazal, Michael
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T20:56:30Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T20:56:30Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6601
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zjistit a statisticky vyhodnotit míru spokojenosti zákazníků se službami společensko - zábavního střediska Derby Club Slušovice. Za tímto účelem jsem sestavil dotazník a mezi návštěvníky provedl výzkum. V první části práce se zabývám teorii a metodickým postupem realizace marketingového výzkumu, zákaznickou spokojeností a možností jejího měření. V druhé části jsem provedl marketingový výzkum, ze získaných informací vyhodnotil výsledky a doporučil možnosti, jak zkvalitnit služby podniku. |
cs |
dc.format |
51 s., 5 s. |
cs |
dc.format.extent |
1317317 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Informace
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
information
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
customers' satisfaction
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků DERBY CLUBU SLUŠOVICE, za účelem zkvalitnění služeb |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of Derby Club Slušovice customers'satisfaction focused on the improvement of the quality of services |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2008-01-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of my bachelor's thesis was to find out and statistically evaluate the cus-tomers' satisfaction with services of leisure time centre Derby Club Slušovice. The first part of the work concerns the theory, methodic procedure and implementation of the marketing research, customers' satisfaction and the possibility of its measuring. In the second part of my bachelor's thesis I did the marketing research; I analyzed the re-sults and I recommended the possibilities of improving the quality of services of the com-pany. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7389
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account