Analýza spokojenosti zákazníků DERBY CLUBU SLUŠOVICE, za účelem zkvalitnění služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků DERBY CLUBU SLUŠOVICE, za účelem zkvalitnění služeb

Show simple item record

dc.contributor.advisor Buriánková, Eva
dc.contributor.author Mazal, Michael
dc.date.accessioned 2010-07-16T20:56:30Z
dc.date.available 2010-07-16T20:56:30Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6601
dc.description.abstract Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zjistit a statisticky vyhodnotit míru spokojenosti zákazníků se službami společensko - zábavního střediska Derby Club Slušovice. Za tímto účelem jsem sestavil dotazník a mezi návštěvníky provedl výzkum. V první části práce se zabývám teorii a metodickým postupem realizace marketingového výzkumu, zákaznickou spokojeností a možností jejího měření. V druhé části jsem provedl marketingový výzkum, ze získaných informací vyhodnotil výsledky a doporučil možnosti, jak zkvalitnit služby podniku. cs
dc.format 51 s., 5 s. cs
dc.format.extent 1317317 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Informace cs
dc.subject služby cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject information en
dc.subject services en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject customers' satisfaction en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků DERBY CLUBU SLUŠOVICE, za účelem zkvalitnění služeb cs
dc.title.alternative The analysis of Derby Club Slušovice customers'satisfaction focused on the improvement of the quality of services en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2008-01-17
dc.description.abstract-translated The main goal of my bachelor's thesis was to find out and statistically evaluate the cus-tomers' satisfaction with services of leisure time centre Derby Club Slušovice. The first part of the work concerns the theory, methodic procedure and implementation of the marketing research, customers' satisfaction and the possibility of its measuring. In the second part of my bachelor's thesis I did the marketing research; I analyzed the re-sults and I recommended the possibilities of improving the quality of services of the com-pany. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7389
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
mazal_2008_bp.pdf 1.256Mb PDF View/Open
mazal_2008_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
mazal_2008_op.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account