Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti ZELENKA s kvalitou překladů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Borkovec, Michael
|
|
dc.contributor.author |
Zelenková, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T20:54:00Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6595
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu nového systému hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti ZELENKA s kvalitou překladatelských služeb. V teoretické části jsou popsány obecné metody zjišťování spokojenosti včetně marketingových výzkumů. V analytické části je charakterizována společnost ZELENKA a popsán aktuální stav hodnocení spokojenosti zákazníků. Po provedení analýzy byly vyhodnoceny získané informace a navržen nový efektivnější systém zjišťování spokojenosti v souladu s normami ČSN EN ISO 9001:2000 a ČSN EN 15038:2006, které jsou ve společnosti ZELENKA v současné době implementovány. |
cs |
dc.format |
55 s., 2 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1084289 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037 |
|
dc.subject |
Zákazník
|
cs |
dc.subject |
hodnocení spokojenosti
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
měření spokojenosti
|
cs |
dc.subject |
překladatelské služby
|
cs |
dc.subject |
ČSN EN ISO 9001:2000
|
cs |
dc.subject |
Customer
|
en |
dc.subject |
satisfaction assessment
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
satisfaction measurement
|
en |
dc.subject |
translation services
|
en |
dc.subject |
ČSN EN ISO 9001:2000
|
en |
dc.title |
Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti ZELENKA s kvalitou překladů |
cs |
dc.title.alternative |
Assessment of customer satisfaction with the translation work performed by the company ZELENKA |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zámečník, Roman |
|
dc.date.accepted |
2008-01-22 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-12-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this Bachelor thesis is to create a proposal of a new system of assessment of ZELENKA agency's customer satisfaction with the quality of translation services. The theoretic part describes general methods of satisfaction survey including marketing research. The analytic part contains characterization of the ZELENKA agency and description of the current state of customer satisfaction assessment. After the situation has been analyzed, pieces of information obtained here were assessed and a new more effective system of satisfaction survey was proposed in compliance with standards ČSN EN ISO 9001:2000 and ČSN EN 15038:2006, which are being implemented in the ZELENKA agency at present. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7421
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account