"Evropa jako téma komunikace" - Komunikace a prezentace předsednictví České republiky v Radě EU

DSpace Repository

Language: English čeština 

"Evropa jako téma komunikace" - Komunikace a prezentace předsednictví České republiky v Radě EU

Show simple item record

dc.contributor.advisor Světlík, Jaroslav
dc.contributor.author Popová, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-16T20:28:35Z
dc.date.available 2010-07-16T20:28:35Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6527
dc.description.abstract Předsednictví České republiky v Radě Evropské unie v první polovině roku 2009 je výzvou mimořádného rozsahu i významu. Způsob, jakým se s tímto úkolem ČR vypořádá,významně ovlivní image a jméno našeho státu v Evropě, a to na řadu let po skončení samotného výkonu předsednictví. Úspěšné zvládnutí předsednictví může potvrdit pověst České republiky jako vyspělého státu s dobře fungujícím politickým vedením i administrativou a může přispět k celkovému pozitivnímu hodnocení mezi členskými státy. Předsednictví v Radě EU představuje pro Českou republiku významnou příležitost ke své prezentaci a ke zviditelnění i po stránce kulturní, ekonomické a turistické. Zodpovědné instituce musí proto klást obzvlášť velký důraz na komunikační aktivity ve vztahu k domácí a zahraniční veřejnosti a médiím a na způsoby prezentace předsednictví ČR. cs
dc.format 87 s., 11 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1672622 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject předsednictví cs
dc.subject Evropská unie cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject politická komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject public relations cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject informační činnost státních institucí cs
dc.subject presidency en
dc.subject European Union en
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject marketing research en
dc.subject political communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject public relations en
dc.subject communication tools en
dc.subject information activity of national institutions en
dc.title "Evropa jako téma komunikace" - Komunikace a prezentace předsednictví České republiky v Radě EU cs
dc.title.alternative Europe as a Communication Topic-Communication and publicity for the Czech EU Presidency en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.description.abstract-translated Czech presidency of the Council of the European Union in the first half of 2009 is a chal-lenge of great importance and scope. The way the Czech Republic handles the task signifi-cantly influences image and reputation of our country in Europe for many years after the presidency finishes. Successful presidency management can confirm the reputation of the Czech Republic being advanced country with well functioning political leadership and administration and also contribute to generally positive evaluation among member states. For the Czech Republic, the presidency of the Council of the European Union creates a great opportunity to present itself and to draw attention to its culture, economy and tou-rism. Responsible institutions have to insist on communication activities in relation to local and international public and media and on ways of Czech presidency presentation. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7607
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
popová_2008_dp.pdfBlocked 1.595Mb PDF View/Open
popová_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
popová_2008_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account