dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Popová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T20:28:35Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T20:28:35Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6527
|
|
dc.description.abstract |
Předsednictví České republiky v Radě Evropské unie v první polovině roku 2009 je výzvou mimořádného rozsahu i významu. Způsob, jakým se s tímto úkolem ČR vypořádá,významně ovlivní image a jméno našeho státu v Evropě, a to na řadu let po skončení samotného výkonu předsednictví. Úspěšné zvládnutí předsednictví může potvrdit pověst České republiky jako vyspělého státu s dobře fungujícím politickým vedením i administrativou a může přispět k celkovému pozitivnímu hodnocení mezi členskými státy. Předsednictví v Radě EU představuje pro Českou republiku významnou příležitost ke své prezentaci a ke zviditelnění i po stránce kulturní, ekonomické a turistické. Zodpovědné instituce musí proto klást obzvlášť velký důraz na komunikační aktivity ve vztahu k domácí a zahraniční veřejnosti a médiím a na způsoby prezentace předsednictví ČR. |
cs |
dc.format |
87 s., 11 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1672622 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
předsednictví
|
cs |
dc.subject |
Evropská unie
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
politická komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
informační činnost státních institucí
|
cs |
dc.subject |
presidency
|
en |
dc.subject |
European Union
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
political communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.subject |
information activity of national institutions
|
en |
dc.title |
"Evropa jako téma komunikace" - Komunikace a prezentace předsednictví České republiky v Radě EU |
cs |
dc.title.alternative |
Europe as a Communication Topic-Communication and publicity for the Czech EU Presidency |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2008-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
Czech presidency of the Council of the European Union in the first half of 2009 is a chal-lenge of great importance and scope. The way the Czech Republic handles the task signifi-cantly influences image and reputation of our country in Europe for many years after the presidency finishes. Successful presidency management can confirm the reputation of the Czech Republic being advanced country with well functioning political leadership and administration and also contribute to generally positive evaluation among member states. For the Czech Republic, the presidency of the Council of the European Union creates a great opportunity to present itself and to draw attention to its culture, economy and tou-rism. Responsible institutions have to insist on communication activities in relation to local and international public and media and on ways of Czech presidency presentation. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7607
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|