dc.contributor.advisor |
Švec, Vlastimil
|
|
dc.contributor.author |
Švajdová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T20:24:12Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T20:24:12Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6520
|
|
dc.description.abstract |
Předložená práce se pokouší naznačit možné cesty v přípravě budoucích sociálních pedagogů. Příprava sociálních pedagogů vyžaduje celostní, bytostný, osobnostní přístup, který označujeme jako psychosomatický. Předpokladem navržené koncepce je naznačení cesty v přípravě sociálních pedagogů,která vede k samostatnému, odpovědnému a autentickému jednání v sociálních situacích. Na základě výsledků výzkumu autorka ukazuje, jak psychosomaticky orientovaná příprava, ovlivňuje rozvoj osobnosti studentů, zejména nárůst psychosomatické kondice. Jsou zde zmiňovány postupy - psychosomatické disciplíny, které tento nárůstumožňují. Práce obsahuje impulsy a doporučení pro pedagogickou praxi, které byly formulovány na základě zjištěných poznatků. |
cs |
dc.format |
49 |
cs |
dc.format.extent |
540785 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
psychosomatický přístup
|
cs |
dc.subject |
psychosomatické disciplíny
|
cs |
dc.subject |
psychosomatická kondice
|
cs |
dc.subject |
osobnostní kompetence
|
cs |
dc.subject |
sociální kompetence
|
cs |
dc.subject |
sebereflektivní kompetence
|
cs |
dc.subject |
komunikativní kompetence
|
cs |
dc.subject |
dialogické jednání
|
cs |
dc.subject |
Psychosomatical access
|
en |
dc.subject |
psychosomatical disciplines
|
en |
dc.subject |
psychosomatical condition
|
en |
dc.subject |
indivivual qualification
|
en |
dc.subject |
social qualification
|
en |
dc.subject |
selfreflection qualification
|
en |
dc.subject |
comunicative qualification
|
en |
dc.subject |
dialogical acting
|
en |
dc.title |
Psychosomatické pojetí výuky předmětu Sociální komunikace v přípravě budoucích sociálních pedagogů |
cs |
dc.title.alternative |
Psychosomatic concept of object of social communication in preparation of future social pedagogues |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2008-06-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
ABSTRACT Proposed work is trying to indicate possible ways in preparation of future social pedagogues. Preparation of pedagogues needs coplex, essential, personal acces, what we call as psychosomatical. Presumption of conception is, that indicated way of preparation of social pedagogues leads to independent, responsible, and authentical acting in possible situations. Based on results of the research the author points to how psychosomatical oriented preparation has influence on development of students personalities, especially increase of psychosomatical condition. There are mentioned processes - psychosomatical disciplines, what allow this increasement and methods what value this increasemet. Final part of this work includes impulses and recommndations for pedagogical profession, what was formulated on basis of researched facts. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7796
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-03 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
sociální komunikace
|
cs |
local.subject |
psychosomatika
|
cs |
local.subject |
communication
|
en |
local.subject |
psychosomatics
|
en |