Projekt marketingové komunikace SSOU obchodu a služeb, s.o.u.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace SSOU obchodu a služeb, s.o.u.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Drlíková, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-13T13:27:34Z
dc.date.available 2010-07-13T13:27:34Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/649
dc.description.abstract Tato diplomová práce se týká sestavení projektu marketingové komunikace pro SSOU obchodu a služeb s.r.o. Nejprve je teoreticky zpracována problematika marketingové komunikace a také přiblížena komunikace ve školství. Rovněž je provedena, za pomoci dotazníků u žáků devátých tříd základních škol a studentů SSOU, analýza vnímání marketingové komunikace SSOU obchodu a služeb. Projekt nakonec řeší mezery v marketingové komunikaci SSOU obchodu a služeb a snaží se prostřednictvím navržených nástrojů marketingové komunikace zvýšit povědomí potenciálních studentů o existenci a činnosti SSOU obchodu a služeb s.r.o. cs
dc.format 86s. cs
dc.format.extent 3690655 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject trh cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject PR cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject plán marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject logo školy cs
dc.subject reklamní cedule cs
dc.subject reklama v kině cs
dc.subject reklama na internetu cs
dc.subject den otevřených dveř cs
dc.subject marketing en
dc.subject trade en
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject PR en
dc.subject sales promotion en
dc.subject direct marketing en
dc.subject sponsoring en
dc.subject marketing communication plan en
dc.subject analysis of marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace SSOU obchodu a služeb, s.o.u. cs
dc.title.alternative project of marketing communication plan of the SSOU of the business and services en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrabcová, Adéla
dc.date.accepted 2006-05-29
dc.description.abstract-translated This thesis work concerns the composing of the project of marketing communication plan of the SSOU of the business and services. At first the problem of marketing communication and communication of school organisation is executed. The analysis of perception marketing communication is executed. The project solves the blanks in the marketing communication of the SSOU of the business and services and it tries to increase the awareness of the SSOU of the business and services by mean of new tools marketing communication. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3620
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
drlíková_2006_dp.pdf 3.519Mb PDF View/Open
drlíková_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
drlíková_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account