dc.contributor.advisor |
Knotová, Dana
|
|
dc.contributor.author |
Ševčík, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T19:57:40Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T19:57:40Z |
|
dc.date.issued |
2008-03-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6471
|
|
dc.description.abstract |
V této práci jsem se pokusil nastínit sociální pedagogiku, její vznik, vývoj ve světě a v České republice, její další vliv na současnou společnost a její vývoj nyní ale i v budoucnu, protože se stále, zvláště od roku 1989, setkáváme v ČR s novými jevy, které přinesl pád socialistického režimu a vznik demokracie a svobody, na kterou naše společnost nebyla a není vždy připravena. |
cs |
dc.format |
46 s. |
cs |
dc.format.extent |
385547 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Sociální prostředí
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
speciální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
etopedie
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
pomocné profese
|
cs |
dc.subject |
Social background
|
en |
dc.subject |
social pedagogy
|
en |
dc.subject |
special pedagogy
|
en |
dc.subject |
etopaedia
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
assistant occupations
|
en |
dc.title |
Sociální pedagogika v ČR a její historické souvislosti |
cs |
dc.title.alternative |
Social Pedagogy in the Czech Republic and its historical connections |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, Petr |
|
dc.date.accepted |
2008-06-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this thesis I dealt with the problem of a social pedagogy, its origin and development in the world and in the Czech Republic. Also I considered its influence on the current society and its development now, but also in the future, because we have dealt particularly since 1989 with the new phenomena for which our society was not and it is not sometimes prepared, which the fall of the socialistic regime and the beginning of a democracy and a liberty have bruoght. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1009248
|
|
dc.date.assigned |
2007-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
Česko
|
cs |
local.subject |
dějiny
|
cs |
local.subject |
pedagogika
|
cs |
local.subject |
Czechia
|
en |
local.subject |
history
|
en |
local.subject |
pedagogy
|
en |