Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Janíčková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T19:48:35Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:26Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6449
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce "Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice" je analýza současné marketingové komunikace vybrané společnosti a návrh nové fungující marketingové komunikace. Diplomová práce je rozdělená na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část vyhrazuje cíle diplomové práce a popisuje jednotlivé metody, které jsou aplikovány pro analýzu v praktické části. Součástí teoretické části je také stanovení hypotéz. Praktická část navazuje na teoretickou a přechází v projektovou. Nejprve popisuje jazykovou školu Berlitz a poté analyzuje stávající marketingovou komunikaci. Jsou zde sumarizovány výsledky jednotlivých průzkumů, které jsou poté použity v projektové části. Na základě výsledků zpracovaných analýz navrhuje projektová část komunikační mix pro jazykovou školu pro rok 2008. |
cs |
dc.format |
73 s., 7 s. |
cs |
dc.format.extent |
806993 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010 |
|
dc.subject |
Komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
Communication mix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Berlitz International School in the Czech Republic |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2008-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of the submitted thesis "Marketing communication of international language school Berlitz in the Czech Republic'q is the analysis of the present communication mix of the selected company and a proposal for the new mix. The thesis is divided into theoretical, practical and project part. Theoretical part sets the goals of the thesis as well as describes the methods that are applied in the practical part. Practical part elaborates the language school and analyses the current marketing communication. It also includes research focused on awareness of existing school and monitors its ways of marketing communication and its results. Project part offers the new effective plan of the future communication mix. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7589
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account