Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Zahálka, Milan
dc.date.accessioned 2010-07-16T19:47:18Z
dc.date.available 2013-05-13T23:00:28Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6444
dc.description.abstract Cílem práce je zhodnotit stav komunikace největšího charitativního projektu vyhlášeného společností TESCO STORES ČR, a.s. v roce 2007 nazvaného "Tesco Charita roku 2007". Provést marketingový výzkum projektu a na jeho základě: 1) analyzovat jeho vliv na vnímání značky Tesco v jednotlivých krajích ČR, 2) doporučit možná zlepšení v komunikačním mixu tohoto projektu, která povedou k vyšší efektivnosti vynaložených prostředků a 3) předat tyto výsledky a doporučení magistře Ivaně Dubnové ze společnosti Tesco Stores ČR, a.s. cs
dc.format 49 s., 11 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1877042 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 12.05.2013
dc.subject Charita cs
dc.subject projekt cs
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject filantropie cs
dc.subject značka cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject Tesco cs
dc.subject Charity en
dc.subject project en
dc.subject Corporate Social Responsibility en
dc.subject philanthrophy en
dc.subject brand en
dc.subject research en
dc.subject non-profit-making organization en
dc.subject Tesco en
dc.title Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR cs
dc.title.alternative Project Tesco Charity of the Year 2007 and its effect on brand perception in particular regions of the Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of this study is to evaluate the conditions of communication of the largest charity project of TESCO STORES CR in 2007 named "Tesco Charita roku 2007". Accomplished marketing research and on the basis of the study: 1) analyze the influence of the charity project on the perception of a Tesco-mark in seperate Czech regions, 2) recommend some improvements of the communication mix of this project that are expected to deliver a higher efficiency, and 3) gives over the results and recommendations to Ivana Dubnova from Tesco company at disposal. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7535
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
zahálka_2008_bp.pdf 1.790Mb PDF View/Open
zahálka_2008_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
zahálka_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account