dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Zahálka, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T19:47:18Z |
|
dc.date.available |
2013-05-13T23:00:28Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6444
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je zhodnotit stav komunikace největšího charitativního projektu vyhlášeného společností TESCO STORES ČR, a.s. v roce 2007 nazvaného "Tesco Charita roku 2007". Provést marketingový výzkum projektu a na jeho základě: 1) analyzovat jeho vliv na vnímání značky Tesco v jednotlivých krajích ČR, 2) doporučit možná zlepšení v komunikačním mixu tohoto projektu, která povedou k vyšší efektivnosti vynaložených prostředků a 3) předat tyto výsledky a doporučení magistře Ivaně Dubnové ze společnosti Tesco Stores ČR, a.s. |
cs |
dc.format |
49 s., 11 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1877042 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 12.05.2013 |
|
dc.subject |
Charita
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
filantropie
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
Tesco
|
cs |
dc.subject |
Charity
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
Corporate Social Responsibility
|
en |
dc.subject |
philanthrophy
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
non-profit-making organization
|
en |
dc.subject |
Tesco
|
en |
dc.title |
Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR |
cs |
dc.title.alternative |
Project Tesco Charity of the Year 2007 and its effect on brand perception in particular regions of the Czech Republic |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2008-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this study is to evaluate the conditions of communication of the largest charity project of TESCO STORES CR in 2007 named "Tesco Charita roku 2007". Accomplished marketing research and on the basis of the study: 1) analyze the influence of the charity project on the perception of a Tesco-mark in seperate Czech regions, 2) recommend some improvements of the communication mix of this project that are expected to deliver a higher efficiency, and 3) gives over the results and recommendations to Ivana Dubnova from Tesco company at disposal. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7535
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|