dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Snopková, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T19:43:56Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T19:43:56Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6432
|
|
dc.description.abstract |
Má bakalářská práce pojednává o Škole podporující Zdraví. V teoretické části této práce se zabývám zdravou školou, etapami jejího vývoje, podstatou, cíly a hlavními pilíři Zdravé školy. V dalších kapitolách se věnuji podmínkám, které jsou důležité pro vstup do Sítě Škol podporujících zdraví, vypracování projektu, pozitivním i negativním stránkám projektu, dalším programům týkajících se zdraví. Zajímám se o Ev-ropskou síť škol podporujících zdraví. Praktická část byla realizována na 3. Základní škole Kráčiny v Holešově. Pomocí dotazní-ku jsem zjišťovala názory žáků na Projekt Zdravá škola. |
cs |
dc.format |
59 s. |
cs |
dc.format.extent |
1366253 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Škola podporující zdraví
|
cs |
dc.subject |
cíle a pilíře programu Zdravá škola
|
cs |
dc.subject |
pohoda prostředí
|
cs |
dc.subject |
zdravé učení
|
cs |
dc.subject |
otevřené partnerství
|
cs |
dc.subject |
The Health Promoting School
|
en |
dc.subject |
aims and pillars of proframme Helthy School
|
en |
dc.subject |
friendly environment
|
en |
dc.subject |
healthy learning and fair patrnership
|
en |
dc.title |
Škola podporující zdraví |
cs |
dc.title.alternative |
Health promoting school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2008-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
My Bachelor Thesis is about The Health Promoting School. In the theoretical part I deal with the Healthy school, periods of its development, substance, aims and main pillars of the Healthy school. In the next chapters I focus on conditions that are important for the entry to The Network of The Health Promoting Schools. I deal with the elaboration of the project, with the positive and negative aspects of the project and I also talk about the other programmes concerning to health. I take an interest in The Euro-pean System of The Health Promoting Schools. The practical part was realised on The Third of Basic School Kráčiny in Holešov. With the help of the questionnaire I inquired opinions of pupils on The Project Helthy School. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7895
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
výchova ke zdraví
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
health education
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |