Aplikace psychoterapeutických metod v převýchovném procesu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aplikace psychoterapeutických metod v převýchovném procesu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Peška, Ivan
dc.contributor.author Procházková, Lada
dc.date.accessioned 2010-07-16T19:39:42Z
dc.date.available 2013-03-31T00:00:21Z
dc.date.issued 2008-03-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6421
dc.description.abstract Obsahem práce je psychoterapie, specifické poruchy učení a chování. Práce se zabývá předmětem, prostředky, metodami psychoterapie a psychoterapeutickými směry a školami. Dále pojednává o specifických vývojových poruchách učení a chování, o jejím definování a roztřídění, o zásadách nápravy a o systému pomoci takto postižených dětí. Zaměřuje se na průzkum několika dětí se specifickými poruchami učení a poukazuje na možnosti využití některých psychoterapeutických metod v reedukaci specifických vývojových poruch učení. cs
dc.format 62 s. cs
dc.format.extent 334846 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 31.03.2013
dc.subject Psychoterapie cs
dc.subject prostředky psychoterapie cs
dc.subject metody psychoterapie cs
dc.subject směry psychoterapie cs
dc.subject specifické poruchy učení a chování cs
dc.subject definice poruch cs
dc.subject Psychotherapy en
dc.subject subjectes of psychotherapy en
dc.subject methods of psychotherapy en
dc.subject tendencies of psychotherapy en
dc.subject specific learning disorders and behavior en
dc.subject definice learning disorders en
dc.title Aplikace psychoterapeutických metod v převýchovném procesu cs
dc.title.alternative Psychotherapeutic method application in reeducation process en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Balík, Stanislav
dc.date.accepted 2008-05-14
dc.description.abstract-translated Subject of this work is psychotherapy, specific learning disorders and behavioral disturbance. Work considers by subject, resources, psychotherapy methodies and tendencies of psychotherapy. Next it treats about specific learning disturbance and behavior, about its definition and classification, about principle of remedy and about help system of this way handicapped children. It targets the research of several children handicapped with specific learning disorders and andverts to possibilities of using some psychotherapy methods in reeducation of specific learning disorders. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1009225
dc.date.assigned 2006-11-30
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
procházková_2008_dp.pdfBlocked 326.9Kb PDF View/Open
procházková_2008_vp.doc 1.302Mb Microsoft Word View/Open
procházková_2008_op.doc 54.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account