dc.contributor.advisor |
Peška, Ivan
|
|
dc.contributor.author |
Procházková, Lada
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T19:39:42Z |
|
dc.date.available |
2013-03-31T00:00:21Z |
|
dc.date.issued |
2008-03-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6421
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem práce je psychoterapie, specifické poruchy učení a chování. Práce se zabývá předmětem, prostředky, metodami psychoterapie a psychoterapeutickými směry a školami. Dále pojednává o specifických vývojových poruchách učení a chování, o jejím definování a roztřídění, o zásadách nápravy a o systému pomoci takto postižených dětí. Zaměřuje se na průzkum několika dětí se specifickými poruchami učení a poukazuje na možnosti využití některých psychoterapeutických metod v reedukaci specifických vývojových poruch učení. |
cs |
dc.format |
62 s. |
cs |
dc.format.extent |
334846 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 31.03.2013 |
|
dc.subject |
Psychoterapie
|
cs |
dc.subject |
prostředky psychoterapie
|
cs |
dc.subject |
metody psychoterapie
|
cs |
dc.subject |
směry psychoterapie
|
cs |
dc.subject |
specifické poruchy učení a chování
|
cs |
dc.subject |
definice poruch
|
cs |
dc.subject |
Psychotherapy
|
en |
dc.subject |
subjectes of psychotherapy
|
en |
dc.subject |
methods of psychotherapy
|
en |
dc.subject |
tendencies of psychotherapy
|
en |
dc.subject |
specific learning disorders and behavior
|
en |
dc.subject |
definice learning disorders
|
en |
dc.title |
Aplikace psychoterapeutických metod v převýchovném procesu |
cs |
dc.title.alternative |
Psychotherapeutic method application in reeducation process |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Balík, Stanislav |
|
dc.date.accepted |
2008-05-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
Subject of this work is psychotherapy, specific learning disorders and behavioral disturbance. Work considers by subject, resources, psychotherapy methodies and tendencies of psychotherapy. Next it treats about specific learning disturbance and behavior, about its definition and classification, about principle of remedy and about help system of this way handicapped children. It targets the research of several children handicapped with specific learning disorders and andverts to possibilities of using some psychotherapy methods in reeducation of specific learning disorders. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1009225
|
|
dc.date.assigned |
2006-11-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|