dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Panáčková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T19:17:35Z |
|
dc.date.available |
2013-05-28T23:00:29Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6364
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá subjektivním pojetím výchovy a vzdělávání z pohledu učitele. Teoretická část se věnuje vymezením odborných termínů jako je výchovně-vzdělávací pro-ces, pedagogická komunikace, činitelé ovlivňující výuku a osobnost učitele. V praktické části se snažím zjistit, pomocí kvantitativního výzkumu, jaké názory učitelé na základní škole preferují, z pohledu jejich výchovy a vzdělávání ve třídě. |
cs |
dc.format |
71 s., 8 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1132493 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.05.2013 |
|
dc.subject |
Výchova
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
Upbringing
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
pedagogical communication
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.title |
Subjektivní pojetí výchovy a vzdělávání |
cs |
dc.title.alternative |
Subjective conception of the upbringing and education |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2008-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with subjective interpretation of upbringing and education from teacher's point of view. The theoretical part attends to define technical terms such as pedagogic-educational process, pedagogical communication, factors influencing the education and teacher's personality. In the practical part I try to find out with help of quantitative research which opinions teachers prefer at the elementary school from view of their upbrin-ging and education in the class. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7880
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
výchova a vzdělávání
|
cs |
local.subject |
osobnost
|
cs |
local.subject |
učitelé
|
cs |
local.subject |
education
|
en |
local.subject |
personality
|
en |
local.subject |
teachers
|
en |