Výukové strategie ve střediscích ekologické výchovy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Horká, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Dvořáčková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T18:57:58Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T18:57:58Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6315
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá výzkumem výukových strategií ve střediscích ekologické výchovy. Teoretická část obsahuje význam ekologické výchovy a její výukové strategie. Empirická část popisuje činnosti sřediska a analýzu dotazníku. |
cs |
dc.format |
42 s. |
cs |
dc.format.extent |
856572 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
výukové strategie
|
cs |
dc.subject |
ekologická výchova
|
cs |
dc.subject |
ekologické středisko
|
cs |
dc.subject |
klíčové kompetence
|
cs |
dc.subject |
výchova pro trvale udržitelný rozvoj
|
cs |
dc.subject |
tutorial strategies
|
en |
dc.subject |
ecological education
|
en |
dc.subject |
ecological centre
|
en |
dc.subject |
key autorization
|
en |
dc.subject |
education for sustainable development
|
en |
dc.title |
Výukové strategie ve střediscích ekologické výchovy |
cs |
dc.title.alternative |
Tutorial strategies of ecological education in ecological educational centres |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2008-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This final bachelor's paper/essey/ is related to various topics of ecology. Specifically, it is engaged in tutorial strategies of ecological education in ecological educational centres. Tutorial strategies of ecological education influence all-round development of personality and educates people to persistently sustainable development of life on the planet Earth. Theoretical part contains intent of ecological education and its tutorial strategies. Empirical part describes activities of the centre of ecological education and analysis of questionnaieres. Outcomes of empirical part are evaluated in the end of my final bachelor's paper. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7945
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-08 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
učební metody
|
cs |
local.subject |
environmentální výchova
|
cs |
local.subject |
střediska ekologické výchovy
|
cs |
local.subject |
teaching methods
|
en |
local.subject |
environmental education
|
en |
local.subject |
environmental education centers
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account