Výukové strategie ve střediscích ekologické výchovy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výukové strategie ve střediscích ekologické výchovy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horká, Hana
dc.contributor.author Dvořáčková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-16T18:57:58Z
dc.date.available 2010-07-16T18:57:58Z
dc.date.issued 2008-05-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6315
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá výzkumem výukových strategií ve střediscích ekologické výchovy. Teoretická část obsahuje význam ekologické výchovy a její výukové strategie. Empirická část popisuje činnosti sřediska a analýzu dotazníku. cs
dc.format 42 s. cs
dc.format.extent 856572 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject výukové strategie cs
dc.subject ekologická výchova cs
dc.subject ekologické středisko cs
dc.subject klíčové kompetence cs
dc.subject výchova pro trvale udržitelný rozvoj cs
dc.subject tutorial strategies en
dc.subject ecological education en
dc.subject ecological centre en
dc.subject key autorization en
dc.subject education for sustainable development en
dc.title Výukové strategie ve střediscích ekologické výchovy cs
dc.title.alternative Tutorial strategies of ecological education in ecological educational centres en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Opatrný, Pavel
dc.date.accepted 2008-06-23
dc.description.abstract-translated This final bachelor's paper/essey/ is related to various topics of ecology. Specifically, it is engaged in tutorial strategies of ecological education in ecological educational centres. Tutorial strategies of ecological education influence all-round development of personality and educates people to persistently sustainable development of life on the planet Earth. Theoretical part contains intent of ecological education and its tutorial strategies. Empirical part describes activities of the centre of ecological education and analysis of questionnaieres. Outcomes of empirical part are evaluated in the end of my final bachelor's paper. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 7945
dc.date.assigned 2008-01-08
utb.result.grade B
local.subject učební metody cs
local.subject environmentální výchova cs
local.subject střediska ekologické výchovy cs
local.subject teaching methods en
local.subject environmental education en
local.subject environmental education centers en


Files in this item

Files Size Format View
dvořáčková_2008_bp.pdfBlocked 836.4Kb PDF View/Open
dvořáčková_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
dvořáčková_2008_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account