dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Volejníková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T18:57:47Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T18:57:47Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6314
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá vlivem médií a reklamy na utváření hodnotového systému mladého člověka ve věku 12 - 15 let. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy komunikace, média, hodnoty a hodnotový systém a podstatnou částí je popis cílové skupiny, tedy adolescentů mezi 12. až 15. rokem života. Stěžejním bodem praktické části je dotazníkové šetření provedené na základní škole a víceletém gymnáziu. O výsledky výzkumy se opírá projektová část, ve které jsou vytvořeny profily dvou cílových skupin a projekt "Dekonzumace reklamy", který by mohl sloužit jako doplňující metoda v rámci výuky mediální výchovy. Závěrem jsou zhodnoceny omezující limity, ale i přednosti realizace naznačeného projektu. |
cs |
dc.format |
97 s. |
cs |
dc.format.extent |
1881994 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Média
|
cs |
dc.subject |
adolescenti ve věku 12-15 let
|
cs |
dc.subject |
hodnotový systém
|
cs |
dc.subject |
mýtus krásy
|
cs |
dc.subject |
Barbiefikace
|
cs |
dc.subject |
Media
|
en |
dc.subject |
adolescents between the ages of 12-15 years
|
en |
dc.subject |
systém of values
|
en |
dc.subject |
myth beauty
|
en |
dc.subject |
Barbiefication
|
en |
dc.title |
Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Be or have? Share of media and advertising on formation value system man and communities. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zelinský, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2008-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma work is engaged in influence on Media and advertising on formation value system juvenile at age 12 - 15 years. In theoretic parts I draw near notions communication, Media, values and value system and substantial part descriptions goal bands, so adolescents between the ages of 12 - 15 years. Pivotal point of practical parts is questionnaire research reakization on primary school and grammar school. The results investigations bases project part, in which are created profile two objective groups and project " Deconsummation of Advertising", that would could instrumental as completive method in terms of education medial upbringing. In finish are being capitalized restrictive limits and preferences of realization schematic project. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7569
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|