Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Volejníková, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-16T18:57:47Z
dc.date.available 2010-07-16T18:57:47Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6314
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vlivem médií a reklamy na utváření hodnotového systému mladého člověka ve věku 12 - 15 let. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy komunikace, média, hodnoty a hodnotový systém a podstatnou částí je popis cílové skupiny, tedy adolescentů mezi 12. až 15. rokem života. Stěžejním bodem praktické části je dotazníkové šetření provedené na základní škole a víceletém gymnáziu. O výsledky výzkumy se opírá projektová část, ve které jsou vytvořeny profily dvou cílových skupin a projekt "Dekonzumace reklamy", který by mohl sloužit jako doplňující metoda v rámci výuky mediální výchovy. Závěrem jsou zhodnoceny omezující limity, ale i přednosti realizace naznačeného projektu. cs
dc.format 97 s. cs
dc.format.extent 1881994 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Média cs
dc.subject adolescenti ve věku 12-15 let cs
dc.subject hodnotový systém cs
dc.subject mýtus krásy cs
dc.subject Barbiefikace cs
dc.subject Media en
dc.subject adolescents between the ages of 12-15 years en
dc.subject systém of values en
dc.subject myth beauty en
dc.subject Barbiefication en
dc.title Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti cs
dc.title.alternative Be or have? Share of media and advertising on formation value system man and communities. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zelinský, Miroslav
dc.date.accepted 2008-06-02
dc.description.abstract-translated Diploma work is engaged in influence on Media and advertising on formation value system juvenile at age 12 - 15 years. In theoretic parts I draw near notions communication, Media, values and value system and substantial part descriptions goal bands, so adolescents between the ages of 12 - 15 years. Pivotal point of practical parts is questionnaire research reakization on primary school and grammar school. The results investigations bases project part, in which are created profile two objective groups and project " Deconsummation of Advertising", that would could instrumental as completive method in terms of education medial upbringing. In finish are being capitalized restrictive limits and preferences of realization schematic project. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7569
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
volejníková_2008_dp.pdfBlocked 1.794Mb PDF View/Open
volejníková_2008_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
volejníková_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account