Využití prognóz demografického vývoje v marketingu a managementu cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití prognóz demografického vývoje v marketingu a managementu cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Benešová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-16T18:51:41Z
dc.date.available 2010-07-16T18:51:41Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6302
dc.description.abstract Práce je zaměřena na problematiku segmentu seniorů v oblasti cestovního ruchu. V teoretické části práce se zabývám charakteristikou cestovního ruchu a současnými demografickými prognózami a popisuji segment seniorů. Praktická část práce pojednává o cílové skupině seniorů ve vztahu k cestovnímu ru-chu. Analyzuje současnou nabídku a propagaci cestovních kanceláří a agentur. V projektové části práce navrhuji konkrétní podobu nabídky a komunikace cestovní kanceláře s cílovou skupinou seniorů. cs
dc.format 111s. cs
dc.format.extent 1201384 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject demografické prognózy cs
dc.subject senior cs
dc.subject seniorský cestovní ruch cs
dc.subject nabídka cestovních kanceláří a agentur cs
dc.subject propagace cestovních kanceláří a agentur cs
dc.subject tourism en
dc.subject demographical prognosis en
dc.subject senior en
dc.subject seniors tourism en
dc.subject offer of travel agencies en
dc.subject propagation of travel agencies en
dc.title Využití prognóz demografického vývoje v marketingu a managementu cestovního ruchu cs
dc.title.alternative The exploitation of a demographic trend in marketing and management of tourist trade en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2008-05-30
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on the subject of seniors in tourist trade. In the theoretic part I occupied myself with the characteristics of tourist trade and present demographic prognosis and describe the segment of seniors. The practical part deals with the target group of seniors in relation with tourism and it analyses existent offer and presentation of travel agencies for this segment. The project part suggests a particular solution considering special offer and way of communication, that a travel agency should apply on the group of seniors. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7542
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
benešová_2008_dp.pdfBlocked 1.145Mb PDF View/Open
benešová_2008_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open
benešová_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account