dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Zaoralová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T18:49:26Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:25Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6297
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný zvolený způsob komunikace s potencionálními zákazníky mediální agentury MAFRA a.s., s pobočkou ve Zlíně, realizovat novou navrhnutou strategií a vyhodnotit její efektivitu. Práce je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce se seznámíme s obecnými poznatky procesu komunikace, komunikačního mixu a podpory prodeje. Praktická část nás seznámí s analýzou deníků Mladá fronta Dnes a Lidové noviny, propagační strategií a realizací nově navrhnuté strategie komunikace se zákazníkem. |
cs |
dc.format |
69 s., 10 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2406345 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009 |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
propagační strategie
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
communicational mix
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
promotional strategy
|
en |
dc.title |
Analýza odběratelů daného segmentu ve vybraném regionu a marketingová komunikace s nimi |
cs |
dc.title.alternative |
Customer analysis of given segment in selected region and marketing communication with them |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zámečník, Roman |
|
dc.date.accepted |
2008-01-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this paper is to analyze the current chosen type of communication with potential customers of MAFRA a.s. agency, the Zlin branch, and to implement a new suggested strategy with evaluating its efficiency. The study is divided to a theoretical and practical part. In the theoretical part, we will come to general terms on the process of communication, communicational mix and sales promotion. In the practical part, we will be dealing with an analysis of newspapers: Mlada Fronta Dnes and Lidove nominee, promotional strategy and implementation of the new suggested strategy of communication with customers. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7419
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
A |
|