Sruktura, jazyk a komunikační techniky teleshoppingových sdělení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sruktura, jazyk a komunikační techniky teleshoppingových sdělení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Jendeková, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-16T18:45:40Z
dc.date.available 2010-07-16T18:45:40Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6291
dc.description.abstract Čísla průzkumných agentur uvádějí, že teleshopping je záležitostí jedné pětiny Čechů. Půl hodiny po odvysílání teleshoppingového spotu v televizi přijímají telefonní centrály stovky objednávek těchto výrobků. Přitom je nákup přes teleshopping v Česku obecně vnímán jako nevýhodný a riskantní. Rozhodli jsme se zjistit, jak úspěšná je komunikační strategie teleshoppingu u českých diváků, jak spoty plné superlativů na publikum působí nebo proč drahé a mnohdy nekvalitní výrobky lidé objednávají, jsou-li skutečně tak nekvalitní. Poku-sili jsme se na tento druh reklamy podívat komplexně, vzali jsme v úvahu strukturu spotů, používaný jazyk i obraz, zeptali jsme se televizních diváků na jejich pocity a zkušenosti a zapracovali jsme předsudky a mýty, které s sebou teleshopping přináší. Poznatky, které jsme z dostupných zdrojů i vlastního průzkumu získali, nabízíme v této práci. cs
dc.format 149 s., z toho 55 s. příloh cs
dc.format.extent 3097280 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklama cs
dc.subject teleshopping cs
dc.subject spot cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject rozbor cs
dc.subject televize cs
dc.subject průzkum cs
dc.subject nákup cs
dc.subject diváci cs
dc.subject jazyk cs
dc.subject Advertisement en
dc.subject teleshopping en
dc.subject shot en
dc.subject communication en
dc.subject analysis en
dc.subject television en
dc.subject research en
dc.subject purchase en
dc.subject TV wievers en
dc.subject language en
dc.title Sruktura, jazyk a komunikační techniky teleshoppingových sdělení cs
dc.title.alternative The Structure, Language and Communication of Teleshopping en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zelinský, Miroslav
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated Based on numbers provided by research agencies, teleshopping is an interest for one fifth of the whole Czech population. Half an hour after a teleshopping spot is broadcasted on TV telemarketing Office receive hundreds of orders for teleshopping products. At the same time the general opinion towards teleshopping in the Czech Republic is negative most peo-ple find it inconvenient and risky. We have chosen to find out to what extent teleshopping communicative strategy is successful in connection with Czech viewers. Also we have focused on the influence of superlative-filled spots on audience and answering the question why would people order expensive and often low-quality products if, in fact, they are of such poor quality and based on the general consciousness people should know this. We have tried to look at this kind of advertising in a complex way. We have also asked TV viewers to share their feelings and experiences linked to teleshopping and we have included myth and prejudice that are connected to this kind of advertising. In this thesis we present the conclusions we have gathered from different sources and our own research. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7591
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
jendeková_2008_dp.pdf 2.953Mb PDF View/Open
jendeková_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
jendeková_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account