dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Jendeková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T18:45:40Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T18:45:40Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6291
|
|
dc.description.abstract |
Čísla průzkumných agentur uvádějí, že teleshopping je záležitostí jedné pětiny Čechů. Půl hodiny po odvysílání teleshoppingového spotu v televizi přijímají telefonní centrály stovky objednávek těchto výrobků. Přitom je nákup přes teleshopping v Česku obecně vnímán jako nevýhodný a riskantní. Rozhodli jsme se zjistit, jak úspěšná je komunikační strategie teleshoppingu u českých diváků, jak spoty plné superlativů na publikum působí nebo proč drahé a mnohdy nekvalitní výrobky lidé objednávají, jsou-li skutečně tak nekvalitní. Poku-sili jsme se na tento druh reklamy podívat komplexně, vzali jsme v úvahu strukturu spotů, používaný jazyk i obraz, zeptali jsme se televizních diváků na jejich pocity a zkušenosti a zapracovali jsme předsudky a mýty, které s sebou teleshopping přináší. Poznatky, které jsme z dostupných zdrojů i vlastního průzkumu získali, nabízíme v této práci. |
cs |
dc.format |
149 s., z toho 55 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3097280 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
teleshopping
|
cs |
dc.subject |
spot
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
rozbor
|
cs |
dc.subject |
televize
|
cs |
dc.subject |
průzkum
|
cs |
dc.subject |
nákup
|
cs |
dc.subject |
diváci
|
cs |
dc.subject |
jazyk
|
cs |
dc.subject |
Advertisement
|
en |
dc.subject |
teleshopping
|
en |
dc.subject |
shot
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
television
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
purchase
|
en |
dc.subject |
TV wievers
|
en |
dc.subject |
language
|
en |
dc.title |
Sruktura, jazyk a komunikační techniky teleshoppingových sdělení |
cs |
dc.title.alternative |
The Structure, Language and Communication of Teleshopping |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zelinský, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2008-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
Based on numbers provided by research agencies, teleshopping is an interest for one fifth of the whole Czech population. Half an hour after a teleshopping spot is broadcasted on TV telemarketing Office receive hundreds of orders for teleshopping products. At the same time the general opinion towards teleshopping in the Czech Republic is negative most peo-ple find it inconvenient and risky. We have chosen to find out to what extent teleshopping communicative strategy is successful in connection with Czech viewers. Also we have focused on the influence of superlative-filled spots on audience and answering the question why would people order expensive and often low-quality products if, in fact, they are of such poor quality and based on the general consciousness people should know this. We have tried to look at this kind of advertising in a complex way. We have also asked TV viewers to share their feelings and experiences linked to teleshopping and we have included myth and prejudice that are connected to this kind of advertising. In this thesis we present the conclusions we have gathered from different sources and our own research. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7591
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|