Projekt rozvoje obchodního oddělení ve společnosti PaPP, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozvoje obchodního oddělení ve společnosti PaPP, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Kotyza, Radek
dc.date.accessioned 2010-07-16T18:40:02Z
dc.date.available 2010-07-16T18:40:02Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6279
dc.description.abstract První částí je příprava projektu, zahrnující zpracování literárních pramenů týkajících se rozvoje obchodního oddělení. Důležitou součástí této části diplomové práce je situační analýza současného stavu obchodního oddělení. Ve druhé části diplomové práce je rozvinut projekt rozvoje obchodního oddělení zahrnující stanovení jednotlivých aktivit rozvoje obchodního oddělení a návrhů opatření k dosažení stanovených cílů a dále upozornění na možná úskalí realizace projektu. Sestavený projekt rozvoje obchodního oddělení podává ucelený obraz plánovaných aktivit, které mají za úkol splnění strategického cíle v roce 2009. cs
dc.format 86 s. cs
dc.format.extent 1378236 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject prodej cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject služby cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject propagace cs
dc.subject rozvoj cs
dc.subject sales en
dc.subject SWOT analyses en
dc.subject services en
dc.subject competition en
dc.subject promotion en
dc.subject development en
dc.title Projekt rozvoje obchodního oddělení ve společnosti PaPP, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative The project of the development of commercial department in the company PaPP, spol. s r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zábranský, František
dc.date.accepted 2008-06-03
dc.description.abstract-translated The first part is the project preparation, comprising compilation of literature sources relating to development of the Commercial Department. Important sections of this part of the diploma work is the situation analyses of present status of the Commercial Department. The second part of the diploma work specifies in detail the project for development of the Commercial Department comprising specification of individual activities in development of the Commercial Department and proposals for actions to achieve the defined objectives and drawing attention to possible difficulties while realizing the project. The compiled project for development of the Commercial Department provides an overall image of the planned activities, whose goal is fulfilment of the strategic objective in the year of 2009. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8920
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kotyza_2008_dp.pdf 1.314Mb PDF View/Open
kotyza_2008_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
kotyza_2008_op.tif 71.08Kb TIFF image View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account