Projekt rozvoje obchodního oddělení ve společnosti PaPP, spol. s r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Kotyza, Radek
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T18:40:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T18:40:02Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6279
|
|
dc.description.abstract |
První částí je příprava projektu, zahrnující zpracování literárních pramenů týkajících se rozvoje obchodního oddělení. Důležitou součástí této části diplomové práce je situační analýza současného stavu obchodního oddělení. Ve druhé části diplomové práce je rozvinut projekt rozvoje obchodního oddělení zahrnující stanovení jednotlivých aktivit rozvoje obchodního oddělení a návrhů opatření k dosažení stanovených cílů a dále upozornění na možná úskalí realizace projektu. Sestavený projekt rozvoje obchodního oddělení podává ucelený obraz plánovaných aktivit, které mají za úkol splnění strategického cíle v roce 2009. |
cs |
dc.format |
86 s. |
cs |
dc.format.extent |
1378236 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
rozvoj
|
cs |
dc.subject |
sales
|
en |
dc.subject |
SWOT analyses
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
development
|
en |
dc.title |
Projekt rozvoje obchodního oddělení ve společnosti PaPP, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of the development of commercial department in the company PaPP, spol. s r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zábranský, František |
|
dc.date.accepted |
2008-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The first part is the project preparation, comprising compilation of literature sources relating to development of the Commercial Department. Important sections of this part of the diploma work is the situation analyses of present status of the Commercial Department. The second part of the diploma work specifies in detail the project for development of the Commercial Department comprising specification of individual activities in development of the Commercial Department and proposals for actions to achieve the defined objectives and drawing attention to possible difficulties while realizing the project. The compiled project for development of the Commercial Department provides an overall image of the planned activities, whose goal is fulfilment of the strategic objective in the year of 2009. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8920
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account