dc.contributor.advisor |
Chudý, Štefan
|
|
dc.contributor.author |
Matysíková, Jarmila
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T18:28:42Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T18:28:42Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6243
|
|
dc.description.abstract |
Jako téma své bakalářské práce jsem si vybrala "Týrané, zneužívané a zanedbávané děti". Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsem se snažila upozornit na stále se zvětšující celosvětový problém, kterým jistě týrání, zneužívání a zanedbávání dětí je. Chtěla jsem pochopit potřeby, požadavky i práva těchto ohrožených dětí. Tato část obsahuje především poznatky získané z literatury a je zaměřena na několik aspektů: společnost, rodina, syndrom CAN, týrání, zneužívání a zanedbávání a na prevenci a pomoc. Ve druhé, praktické části, byl pomocí dotazníku proveden výzkum na Základní škole U Krčského lesa a jeho vyhodnocení. Cílem bylo podle získaných informací od respondentů potvrdit či vyvrátit předem vyslovené hypotézy. Dále je součástí praktické části kasuistika a popis zmíněné Základní školy. |
cs |
dc.format |
67 s., 2 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
801957 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
syndrom CAN
|
cs |
dc.subject |
týrání
|
cs |
dc.subject |
zneužívání
|
cs |
dc.subject |
zanedbávání
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
society
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
CAN syndrome
|
en |
dc.subject |
torment
|
en |
dc.subject |
abuse
|
en |
dc.subject |
neglect
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
chicane
|
en |
dc.title |
Týrané, zneužívané a zanedbávané děti v souvislosti sociální pedagogiky |
cs |
dc.title.alternative |
Tormented, abused and neglected children in connection with social pedagogy |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bůžek, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2008-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
For the topic of my bachelor's thesis I have chosen the problem of "Tormented, abused and neglected children'q. The paper is divided into two parts - theoretic and practical. In the theoretic part I try to point out the spreading worldwide problem of child neglect, torment and abuse. I wanted to understand the children's needs and rights. The literature-based information, in this part, focuses on a few aspects - society, family, CAN syndrome, torment, abuse and neglect, as well as prevention and help. The second, practical part, contains the results from a survey that was carried out at U Krcskeho Lesa Basic School in order to support or rebut the theoretic hypothesis. There is also casuistry and a description of the school. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
8280
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-23 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
ohrožené děti
|
cs |
local.subject |
týrané děti
|
cs |
local.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
vulnerable children
|
en |
local.subject |
abused children
|
en |
local.subject |
social pedagogy
|
en |