dc.contributor.advisor |
Zmrzlík, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Šůstalová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T18:24:56Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6234
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu řízení vztahů se zákazníky ve firmě Walker Pilana Magnetics, spol. s r. o. a na základě jejího výsledku je navržen plán pro budoucí zavedení systému CRM. V teoretické části jsou vysvětlovány pojmy jako je systém CRM, řízení vztahů se zákazníky, spokojenost zákazníka a jsou zde také popisy jednotlivých analýz, které slouží k zhodnocení současného stavu řízení vztahů se zákazníky ve firmě. Závěr teoretické části práce pak pojednává o samotném plánování CRM systému. Praktická část vychází z poznatků získaných z provedených analýz a na základě těchto poznatků je v závěru praktické části, jako mé doporučení ke zlepšení současného stavu, vytvořen návrh na zavedení systému CRM. |
cs |
dc.format |
78 s., 20 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1174090 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 07.12.2037 |
|
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship management
|
cs |
dc.subject |
systém
|
cs |
dc.subject |
a satisfaction
|
en |
dc.subject |
a customer
|
en |
dc.subject |
the CRM
|
en |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
a system
|
en |
dc.title |
Analýza řízení vztahů se zákazníky ve firmě Walker Pilana Magnetics, spol. s r. o. jako podklad pro budoucí zavedení CRM systému |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of control relations with customers in the firm Walker Pilana Magnetics, Ltd. like a basis for a future implementation the CRM system |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2008-01-21 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-12-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the analysis of the present state of the management of relations between customers and the firm Walker Pilana Magnetics, spol. s r.o. and from result of this analyse is proposed the plan for the future implementation system of CRM. The theoretical part of this thesis explains the terms such as CRM, the management of relations with customers, a customer satisfaction and there are some descriptions several analyses which I used to follow-up present state of the management of relations with customers in this firm. The end of the theoretical part deals with the plan of the CRM system. The analytic part of this thesis draws on made analyses and on their basis is in the end of the analytic part as my recommendation made the proposal for the implementation the CRM system |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7410
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
A |
|