Aspekty mediálního plánování reklamních kampaní pro malé a střední zadavatele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aspekty mediálního plánování reklamních kampaní pro malé a střední zadavatele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Slavík, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-16T18:23:48Z
dc.date.available 2010-07-16T18:23:48Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6231
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na aspekty mediálního plánování kampaní pro malé a střední zadavatele. To má určitá specifika: mívá jednodušší zadání, zjednodušenou definici cílových skupin, často se liší výběrem používaných mediatypů a následným měřením efektivity. Ačkoli by se mohlo předpokládat, že bude snadnější také samotná příprava implementačního mediaplánu, právě v tomto bodu se příprava malé i velké kampaně příliš neodlišuje. Tato práce zmiňuje některá specifika přípravy mediaplánu, vypočítává možné problémy a přináší určitá doporučení. Hypotéza je konfrontována s výsledky průzkumné sondy. cs
dc.format 59 s., 11 + 12 s. příloh cs
dc.format.extent 1713058 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mediální plánování cs
dc.subject reklamní agentura cs
dc.subject mediální agentura cs
dc.subject zadavatel cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject mediaplán cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject rozhlasová reklama cs
dc.subject tisková reklama cs
dc.subject venkovní reklama cs
dc.subject kinoreklama cs
dc.subject media planning en
dc.subject advertising agency en
dc.subject media agency en
dc.subject client en
dc.subject advertiser en
dc.subject campaign en
dc.subject mediaplan en
dc.subject TV commercial en
dc.subject radio advertisement en
dc.subject print ad en
dc.subject out of home media en
dc.subject cinema advertising en
dc.title Aspekty mediálního plánování reklamních kampaní pro malé a střední zadavatele cs
dc.title.alternative Aspects of media planning of advertising campaigns for the small and middle advertisers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on all aspects of campaigns' media planning for small and medium advertisers. In this case the media planning has some distinctive features: a simpler specification, a simplified target group definition, different media types used and subsequent effectiveness measurement. Although it could be assumed that the preparation of a media plan implementation will be easier in case of small and medium advertisers' media campaigns. However, the preparation of a small and large-scale campaign does not differ in this respect that much. This paper also mentions distinctive features of a media plan preparation, problems therewith and suggest certain recommendations. The hypothesis is confronted with the result of a survey. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7520
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
slavík_2008_bp.pdf 1.633Mb PDF View/Open
slavík_2008_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
slavík_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account