dc.contributor.advisor |
Dolanská, Nora
|
|
dc.contributor.author |
Hanáčková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T18:11:53Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:25Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6214
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti klientů s provedením současné informační brožury o České republice, kterou připravuje a vydává CzechTourism ve Vídni. V teoretické části je popsán marketingový výzkum s důrazem na informace týkající se dotazníku. Je zde také uveden marketingový komunikační mix a jeho části včetně podrobného výkladu o public relations. Informace jsou zpracovány podle literárních poznatků. Praktická část se zabývá provedením marketingového výzkumu a vyhodnocením výsledků dotazníkového šetření. Dále je zde analyzováno provedení brožur ostatních zahraničních turistických centrál ve Vídni a doporučení možností, jak zkvalitnit propagační brožuru. |
cs |
dc.format |
69 s., 21 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3009648 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009 |
|
dc.subject |
Marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
propagační brožura
|
cs |
dc.subject |
brožury zahraničních turistických centrál ve Vídni
|
cs |
dc.subject |
zastoupení CzechTourismu ve Vídni
|
cs |
dc.subject |
Marketing research
|
en |
dc.subject |
question blank
|
en |
dc.subject |
advertising brochure
|
en |
dc.subject |
brochures of foreign turistic centrals in Vienna
|
en |
dc.subject |
representation CzechTourism in Vienna
|
en |
dc.title |
Analýza zkvalitnění základního informačního materiálu o ČR pro CzechTourism ve Vídni |
cs |
dc.title.alternative |
An analysis for improving the quality of primary informative material about CZ for CzechTourism in Vienna |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2008-01-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The baccalaureate work is occupied with marketing research in a satisfactory way for clients with present implementation informative brochure concerning Czech Republik which is prepared and published by CzechTourism in Vienna. In the theoretical parts marketing research is described with emphasis on information regarding to question-form. There is also a state marketing communications mix which parts include detailed commentary concerning public relations. Informations are processed as per literary piece of knowledge. Practical part occupy oneself by implementation of marketing research and evaluation of issues in question-form. There a further analyse implementation stitch book about other foreign touristic offices in Vienna and recommendation of possibilities how to improve the advertising brochure. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7379
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
B |
|