dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Špačková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T18:11:25Z |
|
dc.date.available |
2018-05-23T23:00:08Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6213
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků společnosti McDonald's prostřednictvím dotazníkového šetření a navrhnout doporučení vedoucí k vyšší spokojenosti zákazníků. Bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem zpracovala poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala, byly odborné literatury, které se zabývají spokojeností zákazníka, procesem marketingového výzkumu, interpretací a prezentací výsledků výzkumu. V praktické části jsem zjistila na základě dotazníkového šetření spokojenost zákazníků společnosti McDonald's, spol. s r. o. Výsledky jsem analyzovala a znázornila pomocí tabulek a grafů. Na závěr mé bakalářské práce navrhuji doporučení vedoucí k vyšší spokojenosti zákazníků společnosti McDonald's, spol. s r. o. |
cs |
dc.format |
60 s., 5 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2224561 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2018 |
|
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
Customer's satisfaction
|
en |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
Marketing research
|
en |
dc.subject |
Questionnaire
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti McDonald's, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of customer's satisfaction with the company McDonald's, Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fialová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2008-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor's work was find out customer satisfaction with the company McDonald's throuhg questionnaire inquiry and suggest recommendation leading to higher satisfaction of customers. The bachelor's work I have divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part I have elaborated pieces of knowledge intenting on the subject of marketing concerning the customer's satisfaction. The sources, which I have drawn from are specialized publications dealing with the subject of marketing research, interpretation and presentation of research results. In the practical part, on the basis of questionnaire research, I have found out the satisfaction of customers with the company McDonald's, Ltd. I have analyzed the results and illustrated them by tables and graphs. In conclusion of my bachelor's work I suggest recommendation leading to higher satisfaction of customers with the company McDonald's, Ltd. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9818
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-21 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
local.subject |
rychloobslužné restaurace
|
cs |
local.subject |
customers satisfaction
|
en |
local.subject |
fast food restaurants
|
en |