dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Málek, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T13:19:35Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:26Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/620
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce je navrhnout funkční eshop při UTB, který bude nabízet prodej módních doplňků, oblečení, suvenýrů, školních potřeb a skript, a bude obsahoval studentské centrum, kde studenti mohou vzájemně komunikovat. Dalšími cíli jsou návrh struktury a uspořádání eshopu, vytvoření grafického návrhu a reklamní strategie. Teoretická část vysvětluje možnosti plánování, navrhování a druhy reklamních strategií eshopu. Praktická část seznamuje s problematikou e-commerce v ČR a analyzuje konkurenci a uživatele univerzitního eshopu. Projektová část obsahuje konkrétní návrh struktury, uspořádání, grafický návrh a reklamní strategie univerzitního eshopu. |
cs |
dc.format |
79 s., 2 s. obr příloh |
cs |
dc.format.extent |
2199052 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011 |
|
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
eshop
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
internet marketing
|
cs |
dc.subject |
web
|
cs |
dc.subject |
www stránky
|
cs |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
eshop
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
web
|
en |
dc.subject |
www
|
en |
dc.title |
Jak "postavit" internetový obchod |
cs |
dc.title.alternative |
How to build an eshop |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2006-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of my work is to propose a working e-shop at UTB. This shop will offer fashion accessories, appareil, souvenirs, school tools and schoolbooks. Part of the shop will be a stu-dent center, where students can communicate within the group. My other goal is to propose a structure and setting of the e-shop, graphical design and advertisement strategy. Theoretical part explains possibilities, proposals and kinds of ad strategies of e-shops. Project part con-tains specific offer of a structure, settings, graphical proposal and ad strategy of university e-shop. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2774
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|