dc.contributor.advisor |
Nemčoková, Katarína
|
|
dc.contributor.author |
Ondřejová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T17:57:35Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T17:57:35Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6197
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na zahřívací cvičení v úvodu hodin anglického jazyka na základních školách. Je důležité nejdříve představit průběh výuky a vysvětlit, do které části plánu výuky zahřívací cvičení patří, abych mohla poté vysvětlit tato cvičení, jejich funkce a uvést několik příkladů. Důležitou roli v této práci hraje také výzkum. Cílem tohoto výzkumu je zjistit, zda učitelé používají zahřívací cvičení ve svých hodinách, jak často a proč a také jestli si studenti uvědomují, proč jsou tato cvičení do výuky zahrnuta, případně zda by uvítali, abych jejich hodiny angličtiny začínaly zahřívacími cvičeními. |
cs |
dc.format |
47s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1306651 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
plán výuky
|
cs |
dc.subject |
zahřívací cvičení
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
základní školy
|
cs |
dc.subject |
zkoumané vzorky
|
cs |
dc.subject |
dotazníky
|
cs |
dc.subject |
lesson plan
|
en |
dc.subject |
warm-up exercises
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
basic schools
|
en |
dc.subject |
samples examined questionnaires
|
en |
dc.title |
Warm-up exercises opening the Enlish lessons at primary schools |
cs |
dc.title.alternative |
Warm-up exercises opening the English lessons at primary schools |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Skořepová, Tereza |
|
dc.date.accepted |
2008-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to go through warm-up exercises opening the English lessons at primary schools in detail. Firstly it is important to introduce whole lesson plan and to show which part of the lesson plan warm-up exercises belong to, so that I can continue with their explanation, their functions and suggest few examples. Research also plays an important role in this work. The purpose of this research is to find out if teachers use warm-up exercises in their lessons, how often or why and if students realize why these exercises are involved in their lessons or if they wish to start their English lessons with warm-up exercises. |
en |
dc.description.department |
Ústav jazyků |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/99
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
8440
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-29 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
výuka jazyků
|
cs |
local.subject |
angličtina
|
cs |
local.subject |
language teaching and learning
|
en |
local.subject |
English language
|
en |