Warm-up exercises opening the Enlish lessons at primary schools

DSpace Repository

Language: English čeština 

Warm-up exercises opening the Enlish lessons at primary schools

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemčoková, Katarína
dc.contributor.author Ondřejová, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-16T17:57:35Z
dc.date.available 2010-07-16T17:57:35Z
dc.date.issued 2008-05-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6197
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na zahřívací cvičení v úvodu hodin anglického jazyka na základních školách. Je důležité nejdříve představit průběh výuky a vysvětlit, do které části plánu výuky zahřívací cvičení patří, abych mohla poté vysvětlit tato cvičení, jejich funkce a uvést několik příkladů. Důležitou roli v této práci hraje také výzkum. Cílem tohoto výzkumu je zjistit, zda učitelé používají zahřívací cvičení ve svých hodinách, jak často a proč a také jestli si studenti uvědomují, proč jsou tato cvičení do výuky zahrnuta, případně zda by uvítali, abych jejich hodiny angličtiny začínaly zahřívacími cvičeními. cs
dc.format 47s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1306651 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject plán výuky cs
dc.subject zahřívací cvičení cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject základní školy cs
dc.subject zkoumané vzorky cs
dc.subject dotazníky cs
dc.subject lesson plan en
dc.subject warm-up exercises en
dc.subject research en
dc.subject basic schools en
dc.subject samples examined questionnaires en
dc.title Warm-up exercises opening the Enlish lessons at primary schools cs
dc.title.alternative Warm-up exercises opening the English lessons at primary schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Skořepová, Tereza
dc.date.accepted 2008-06-16
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to go through warm-up exercises opening the English lessons at primary schools in detail. Firstly it is important to introduce whole lesson plan and to show which part of the lesson plan warm-up exercises belong to, so that I can continue with their explanation, their functions and suggest few examples. Research also plays an important role in this work. The purpose of this research is to find out if teachers use warm-up exercises in their lessons, how often or why and if students realize why these exercises are involved in their lessons or if they wish to start their English lessons with warm-up exercises. en
dc.description.department Ústav jazyků cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/99 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 8440
dc.date.assigned 2008-01-29
utb.result.grade C
local.subject výuka jazyků cs
local.subject angličtina cs
local.subject language teaching and learning en
local.subject English language en


Files in this item

Files Size Format View
ondřejová_2008_bp.pdfBlocked 1.246Mb PDF View/Open
ondřejová_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
ondřejová_2008_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account