Projekt zvýšení konkurenceschopnosti obchodního řetězce XY využitím nástrojů marketingového mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti obchodního řetězce XY využitím nástrojů marketingového mixu |
Author: |
Ančinec, Vlastislav
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Ve své diplomové práci se zaměřuji na zvýšení konkurenceschopnosti obchodního řetězce XY pomocí nástrojů marketingového mixu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části píši obecně o konkurenci, o analýze marketingového prostředí a dále pak o hlavních složkách marketingového mixu. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou současného stavu firmy s důrazem na makroprostředí a mikroprostředí, podrobným popisem jednotlivých částí marketingového mixu ve firmě a analýzou konkurenčního prostředí. V praktické části se věnuji vytvoření návrhů týkajících se všech částí marketingového mixu. Hlavní návrhy podrobím rizikové analýze a zhodnotím jejich ekonomickou náročnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6115
|
Date:
|
2008-05-05 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
8398
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account