Závady a poruchy chování u dětí a mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Závady a poruchy chování u dětí a mládeže

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kohoutek, Rudolf
dc.contributor.author Francová, Sylva
dc.date.accessioned 2010-07-16T17:07:35Z
dc.date.available 2010-07-16T17:07:35Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6096
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou závad a poruch chování u dětí a mládeže. Teoretická část vychází z klasifikace poruch chování, z vlivů působících na chování dětí ve školním a rodinném prostředí. Zabývá se možnostmi preventivních opatření v této oblasti a možnostmi řešení již vzniklých poruch chování. Praktická část se snaží zmapovat jaký typ projevu nežádoucího chování se nejčastěji vyskytoval u vybrané skupiny předškolních dětí. cs
dc.format 51 s. cs
dc.format.extent 349946 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Poruchy chování cs
dc.subject dificility cs
dc.subject vzdělávací politika státu cs
dc.subject programy vázané na školu cs
dc.subject intervence do rodiny cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject předškolní děti cs
dc.subject špatná koncentrace cs
dc.subject těžká ovladatelnost cs
dc.subject Behavioural disorders en
dc.subject dificility en
dc.subject educational state politics en
dc.subject school programs en
dc.subject questionnares for pre-school kids en
dc.subject family intervention en
dc.subject concentration and discipline difficulties en
dc.title Závady a poruchy chování u dětí a mládeže cs
dc.title.alternative Behaviour disorders encounntered in pre-school and school age children and in young adults en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jašková, Vendula
dc.date.accepted 2008-06-23
dc.description.abstract-translated This work focuses on a constellation of behaviour disorders frequently encounntered in pre-school and school age children and in young adults. It begins by describing and classiffing the disorders in question. It then goes on to describe their impact on the children to young adults themselves and on those belonging to both their school and family environment. Possible means for preventing the disorders are explored and are also the means for successfully dealing with them once they have arisen. The work concludes by mapping out the frequency of undesirable behaviours among pre-school and young adults. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1009403
dc.date.assigned 2007-04-30
utb.result.grade B
local.subject porucha pozornosti cs
local.subject attention deficit disorder en


Files in this item

Files Size Format View
francová_2008_bp.pdf 341.7Kb PDF View/Open
francová_2008_vp.doc 49.22Kb Microsoft Word View/Open
francová_2008_op.doc 67.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account