dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Suchá, Lucia
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T13:15:49Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/607
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřená na problematiku zavádění prodeje platebních poukázek společnosti Baťa, a.s., které jsou určené pro firmy a společnosti na Slovensku. První část obsahuje teoretické informace, kterých znalost je potřební při tvorbě takového typu projektu. Jelikož mezi hlavní možnosti využití platebních poukázek patří zejména motivace zaměstnanců, zabývá se analytická část i průzkumem v oblasti motivace zaměstnanců ve Slovenské republice. Jsou tady zdůrazněny nejčastější formy motivátorů. Tato analýza následně poukazuje na aktuální projektové příležitosti. Nosná část při mapovaní situace na trhu tvoří dotazníkový průzkum. Projektová část diplomové práce popisuje analýzu a rozdělení trhu na jednotlivé segmenty a možnosti využití poukázek pro jednotlivé zákaznické skupiny. Součástí projektu je i tvorba databázi potenciálních klentů, nákladová a riziková analýza, a taky návrhy na jejich oslovování. |
cs |
dc.format |
103 s., 7 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1204700 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2036 |
|
dc.subject |
platební poukázky
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
Portrova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
payment vouchers
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
employee
|
en |
dc.subject |
Porter five forces analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.title |
Projekt prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží (prodej poukázek na nákup výrobků v prodejnách Baťa, a.s., v SR) |
cs |
dc.title.alternative |
Sales project of payment cheques and gift vouchers on goods (sales of vouchers on goods at Bata stores in Slovak republic) |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vašková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2006-05-30 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-05-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma work deals with a problems of implementation of Bata payment vouchers intented for companies. First - theoretical part of this work contains theoretical information, knowledge of which is needy fo creation of this type of project. As the main advantage of vouchers is the employee motivation, deal the second part of diploma work with an research of employee motivation in Slovak republic. The most common forms of motivation are highlighted. This analysis pointed out the current project opportunities. The last part of diploma work deals with a market segmentation and taking advantages of vouchers meanted for each individual client group. The project contains creation of cliental database, proposals of addressing and cost-benefit analysis as well. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3735
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|