Problémové děti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problémové děti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Juříčková, Renata
dc.date.accessioned 2010-07-16T16:58:47Z
dc.date.available 2010-07-16T16:58:47Z
dc.date.issued 2008-05-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6077
dc.description.abstract Práce je zaměřená na problémové děti hyperaktivní, úzkostné a nemocné v dětství. Teore-tická část je z počátku věnovaná charakteristice problémových dětí, možným příčinám pro-blémového chování, dále pak rodinnému, školnímu a vrstevnickému prostředí. Největší úsek je věnován poruchám chování, které se mohou u těchto dětí vyskytnout. Obsahuje i prevenci problémového chování, která je zaměřena na demokratickou výchovu. Praktická část je zaměřena na vnímání problémovosti dospělých, kteří v dětství byli problémovými dětmi a na názory jejich rodičů. cs
dc.format 54 s. cs
dc.format.extent 347593 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject problémové děti cs
dc.subject rodina cs
dc.subject škola cs
dc.subject vrstevníci cs
dc.subject poruchy chování cs
dc.subject problem children en
dc.subject family en
dc.subject school en
dc.subject peers en
dc.subject behaviour disorders en
dc.title Problémové děti cs
dc.title.alternative Problem children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2008-06-16
dc.description.abstract-translated The work is focused on problem children who are hyperactive, distressed and ill in child-hood. At the beginning the theoretical part of the work deals with the characteristic of problem children, possible causes of problem behaviour and then with family, school and peers environment. The main part of the work is related to behaviour disorders which may occur in these children. It also contains prevention of problem behaviour which is focused on democratic education. The practical part refers to the reception of problem behaviour of adults who were the problem children in the childhood, and to their parents' opinions. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 7851
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A
local.subject hyperaktivní děti cs
local.subject hyperactive children en


Files in this item

Files Size Format View
juříčková_2008_bp.pdfBlocked 339.4Kb PDF View/Open
juříčková_2008_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
juříčková_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account