dc.contributor.advisor |
Fandli, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Krausová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T16:51:01Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T16:51:01Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6055
|
|
dc.description.abstract |
1.Teoretická práce shrnuje povinnosti a postupy práce kameramana při realizaci jednotlivých žánru AV díla od přípravných prací přes realizaci až po postprodukční dokončovací práce. 2.V praktické práci jsem jakožto kameraman využila různých technologií pohybové techniky: jízdy, ramene, glidecamu, stativu i kamery z ruky. Natáčení probíhalo v interieru i exterieru a film je zčásti stylizovaný, proto jsem použila různé způsoby zasvícení scény. V postprodukci jsem pak pracovala s rozmanitými možnostmi barevných korekcí vzhledem k tomu, že část filmu se odehrává ve snu a část v realitě. |
cs |
dc.format |
21 |
cs |
dc.format.extent |
32739847 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
práce kameramana
|
cs |
dc.subject |
žánry audiovizuálního díla
|
cs |
dc.subject |
pracovní postupy při realizaci AV díla
|
cs |
dc.subject |
přípravné práce
|
cs |
dc.subject |
realizace filmu
|
cs |
dc.subject |
postprodukce
|
cs |
dc.subject |
barevné korekce
|
cs |
dc.subject |
svícení
|
cs |
dc.subject |
duties of director of photography
|
en |
dc.subject |
audiovisual genres
|
en |
dc.subject |
preproduction phase
|
en |
dc.subject |
realization of film
|
en |
dc.subject |
postproducion works
|
en |
dc.subject |
color grading
|
en |
dc.subject |
lighting
|
en |
dc.title |
1. Teoretická práce: Práce kameramana při realizaci jednotlivých žánrů AV děl 2. Praktická práce: Kamera u hraného filmu "Já Jan" |
cs |
dc.title.alternative |
Theoretical work: Work of director of photography during ralization of different genres of AV production. Practical work: Director of photograpy: "Me John" |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2008-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
1. Theoretical work summarises duties of director of photography during preproduction phase, realization of film and postproduction works. Consequently I write about specificities and diversities of various genres. 2. Practical work: Using of different types of filmcraft like movie track, crane, glidecam. Shooting in exterior and interior. Using different types of lighting, like special stylized lighting. Postproduction color grading. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/124
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Audiovize |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Audiovision Arts |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
8251
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|