Úloha regionální TV vysílání v době digitalizace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Pokorný, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T16:34:04Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6020
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je zjistit, jako úlohu budou mít regionální televize po digitalizaci v České republice. Teoretická část práce popisuje čtenáři historii televizního vysílání v ČR a vysvětluje problematiku digitalizace po technické a legislativní stránce. Praktická část seznamuje s fungováním regionálních televizí. Dále se autor zabývá možností implementace modelu německých regionálních digitálních televizí do ČR. V poslední části autor seznamuje na základě vlastního výzkumu s možnostmi regionálního vysílání po digitalizaci a navrhuje možná řešení. |
cs |
dc.format |
65 s., 6 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
956295 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2038 |
|
dc.subject |
digitalizace
|
cs |
dc.subject |
televizní vysílání
|
cs |
dc.subject |
regionální vysílání
|
cs |
dc.subject |
multiplex
|
cs |
dc.subject |
digitalization
|
en |
dc.subject |
television broadcasting
|
en |
dc.subject |
regional broadcasting
|
en |
dc.subject |
multiplex
|
en |
dc.title |
Úloha regionální TV vysílání v době digitalizace |
cs |
dc.title.alternative |
Task of regional TV spots in time of digitalization |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zelinský, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2008-05-28 |
|
dc.date.vskp-available |
2038-05-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this paper is to estimate the role regional television stations are going to play after the digitalization project in the Czech Republic is completed. The theoretical section gives the reader an insight into the history of television broadcasting in the country and explains the topic of digitalization from the technical and legislative points of view. The practical section provides information on the operation of regional TV stations. The author also focuses on the possibility of implementing the German model of regional digital TV stations in the Czech Republic. The final section presents the findings of author's own research in the possibilities of digital broadcasting after digitalization, and suggests potential solutions. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7513
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account