Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Zelinská, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T16:32:57Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T16:32:57Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6014
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace hudebního festivalu. Nejprve se věnuji základním teoretickým poznatkům problémové oblasti - marketingu v kultuře a poté marketingu hudebního festivalu a jeho marketingovému mixu. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného hudebního festivalu (Ostravské dny). Na základě informací je sestavena realizace marketingu organizace a kompletní marketingový mix. Poté formuluji vlastní návrhy na změnu sestavení současných cílových skupin festivalu Ostravské dny. |
cs |
dc.format |
68 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2520272 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
hudební festival
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
music festival
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
target groups
|
en |
dc.title |
Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing and marketing communication of music festival Ostrava Days |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2008-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with problems of the music festival maketing. First of all I determine main theory aspects of the subject - marketing in culture and then marketing of music festival and his marketing mix. Then I describe main characteristics of selected music festival (Ostrava Days). Based on the information realization of organiyation marketing and completed marketing mix is composed. Finally I suggest own proposal for changes in current target groups of Ostrava Days Festival. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7537
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account