dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Šťastová, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T16:12:29Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T16:12:29Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5965
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem mé práce je Školní zralost a její posouzení. Práce je rozdělena na dvě části - část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je zaměřena na školní zralost a kritéria školní zralosti, dále na školní nezralost, její příčiny, typy nedostatečné způsobilosti pro školní práci a docházku, a na rizikové dítě v předškolním věku. Obsahem praktické části jsou testy školní zralosti, jejich vyhodnocení a možnosti dalšího vzdělávání dětí nezralých pro školní docházku. |
cs |
dc.format |
58 s., 9 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
861199 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
školní zralost
|
cs |
dc.subject |
školní připravenost
|
cs |
dc.subject |
pedagogická diagnostika
|
cs |
dc.subject |
poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
kritéria školní zralosti
|
cs |
dc.subject |
školní nezralost
|
cs |
dc.subject |
school maturity
|
en |
dc.subject |
school qualification
|
en |
dc.subject |
educational diagnostics
|
en |
dc.subject |
disorders of learning
|
en |
dc.subject |
criteria of school maturity
|
en |
dc.subject |
school dysmaturity
|
en |
dc.title |
Školní zralost a její posouzení |
cs |
dc.title.alternative |
School maturity and its assessment |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2008-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of my dissertation is School maturity and its assessment. The dissertation is divided into two parts - the theoretical and the practical. The theoretical part is focused on school maturity and criteria of school maturity, then on the school dysmaturity, its causes, types of insufficient qualification for school work and on risk child in the pre-school age. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7903
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|