dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Vašková, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T16:07:18Z |
|
dc.date.available |
2018-05-05T23:00:12Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5952
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce na téma "Marketingové plánování firmy HP TRONIC, s. r. o, při prodeji centrálních vysávacích systémů" se zabývá formulováním takového marketingové-ho plánu, který by co nejlépe napomohl efektivněji realizovat záměry společnosti na trhu centrálních vysávacích systémů. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingově řízené firmy, marketingového plánu a následně její konkurenceschopností. Základem praktické části je analýza současného stavu na trhu centrálních vysávacích sys-témů a hlavně vlastní zpracování marketingového plánu pro firmu HP TRONIC, s.r.o.Je zde popsána historie, současnost a plány do budoucna při strategii prodejů centrálních vy-sávacích systémů. Na základě závěrů situační analýzy je navrhnuto několik návrhů a dopo-ručení na zlepšení propagace tohoto systému a jsou navrhnuty akční programy pro zvýšení prodeje systému. |
cs |
dc.format |
108 s., |
cs |
dc.format.extent |
1068369 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018 |
|
dc.subject |
Centrální vysávací systém
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
akční program
|
cs |
dc.subject |
Central vakuum system
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
market
|
en |
dc.subject |
Competitiveness
|
en |
dc.subject |
propagation
|
en |
dc.subject |
active pro-gram
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánování firmy HP Tronic, s.r.o. při prodeji centrálních vysávacích systémů |
cs |
dc.title.alternative |
Project marketing planning of HP TRONIC, s.r.o. company concerning the sales of central vacuum systems |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Blahušová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2008-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main object of following diploma work " Marketing planning of HP TRONIC, s.r.o.,, company " concerning the sales of central vacuum systems has been designed to realize and achieve company's goals the most effective way in terms of marketing the central va-cuum systems. The theoretic part of diploma work consists of knowledge concerning the marketing abi-lity to lead the firm, marketing plans and being able to compete with other competitors. The main basic of a practical part is to monitor analysis of current stability on market of central vacuum systems and mainly its own marketing plan of HP TRONIC s.r.o., compa-ny. We can see a detail description of history, current conditions and future plans of sales of central vacuum systems. According to basic outcomes of a situation analysis few suggestions has been proposed and recommended to improve propagation of this systems, furthermore there has been also designed active programs to increase sales of the systems. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8959
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|