Historie označování lékáren. Vizuální styl lékárny Florea.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Illík, Rostislav
|
|
dc.contributor.author |
Zákutný, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T15:57:46Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5936
|
|
dc.description.abstract |
Za cíl své práce jsem si zvolil historii a označování lékáren od nejstarších zmínek, kdy profese lékárníka ještě nebyla samostatným oborem, ale tvořila jednu z činností léčitele. V dnešní době je lékárenství zcela svébytným oborem, který má za sebou dlouhou historii a lékárny jsou dobře zavedenou institucí požívající důvěru. Dále jsem shrnul možnosti podpory prodeje léčivých přípravků v českém legislativním prostředí. V praktické části své práce jsem zpracoval návrh logotypu a design manuál imaginární lékárny Florea, která si jako hlavní strategii zvolila prodej léčivých přípravků přírodního původu. |
cs |
dc.format |
46 |
cs |
dc.format.extent |
3241091 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 09.05.2038 |
|
dc.subject |
lékárna
|
cs |
dc.subject |
vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
logotyp
|
cs |
dc.subject |
design manuál
|
cs |
dc.subject |
lékárenství
|
cs |
dc.subject |
lékárna
|
cs |
dc.subject |
léčivo
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
historie lékáren
|
cs |
dc.subject |
chemist
|
en |
dc.subject |
visual style
|
en |
dc.subject |
logotype
|
en |
dc.subject |
design manual
|
en |
dc.subject |
medical product
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
history of chemist
|
en |
dc.title |
Historie označování lékáren. Vizuální styl lékárny Florea. |
cs |
dc.title.alternative |
History of Pharmacy Marking. Visual style of Florea Pharmacy. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Eliška, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2008-05-30 |
|
dc.date.vskp-available |
2038-05-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
As the theme of my thesis I chose a history of labeling of chemist's shops from the first mentions when the profession of a chemist wasn't a separate branch but created one of the activities of a healer. Nowadays is the pharmaceutics absolutely independent branch with a rich history and chemist's shops are today good established and confidential institutions. In a part of my paper I recapitulated possibilities of sales promotions of medicines in the Czech legislative background. In the practical part of my thesis I created concept of logographer and design manual of imaginary chemist's shop Florea whose main strategy is selling natural medical products. |
en |
dc.description.department |
Ústav produktového designu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/127
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
8180
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account