Analýza marketingového mixu firmy.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového mixu firmy. |
Author: |
Valenta, Pavel
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy Everstar s.r.o., českého výrobce čis-tících a odmašťovacích prostředků. Analýza marketingového mixu je provedena formou dotazníkového šetření a to i ve vztahu k vybraným konkurenčním značkám. Výsledky jsou zpracovány do sémantického diferenciálu. Tato metoda umožňuje získání mapy vnímání jednotlivých části marketingového mixu cílovou skupinou, která je tvořena klíčovými zá-kazníky firmy. Výsledky dotazování jsou porovnány i s provedenou SWOT analýzou firmy Everstar s.r.o. Toto srovnání umožňuje získat informace o tom, jakým způsobem lze nadále rozvíjet marketingové aktivity firmy a jak pracovat s jednotlivými silnými a slabými strán-kami a příležitostmi a hrozbami. Výsledky a závěry práce je vhodné zohlednit v dalším řízení firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5907
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
7527
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account