[NEOBHÁJENO] Názory učitelů mateřských škol na alternativní vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Názory učitelů mateřských škol na alternativní vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tallová, Barbora
dc.contributor.author Málková, Aneta
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:50Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:50Z
dc.date.issued 2025-01-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/59052
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá názory učitelů mateřských škol na alternativní vzdělávání. Teoretická část bakalářské práce pojednává o tradičním předškolním vzděláváním a alternativních směrech v předškolní pedagogice. Praktické část bakalářské práce představuje kvantitativní výzkum, který byl realizován pomocí dotazníkového šetření a byl určen učitelům tradičních mateřských škol v Jihomoravském kraji. Výzkum poukazuje na názory učitelů tradičních mateřských škol na alternativní vzdělávání.
dc.format 53
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject předškolní pedagogika cs
dc.subject alternativní vzdělávání cs
dc.subject tradiční vzdělávání cs
dc.subject autonomie dítěte cs
dc.subject reformní pedagogika cs
dc.subject individualizace výchovně vzdělávacího procesu cs
dc.subject preschool pedagogy en
dc.subject alternative education en
dc.subject traditional education en
dc.subject child autonomy en
dc.subject reform pedagogy en
dc.subject individualization of the educational process en
dc.title [NEOBHÁJENO] Názory učitelů mateřských škol na alternativní vzdělávání
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Opinions of Kindergarten Teachers on Alternative Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Černá, Libuše
dc.date.accepted 2025-09-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with opinions of kindergarten teachers on alternative education. The aim of the thesis is to explore the attitudes of teachers in traditional kindergartens towards the application of alternative educational approaches. The theoretical part focuses on traditional preschool education and characterizes selected alternative concepts within early childhood pedagogy. The practical part presents the result of a quantitative research study conducted through a questionnaire survey among teachers from traditional kindergartens in the South Moravia Region.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 69970
dc.date.submitted 2025-04-28


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account