[NEOBHÁJENO] Online vzdělávací materiály v předškolním vzdělávání z pohledu učitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Online vzdělávací materiály v předškolním vzdělávání z pohledu učitele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Obonya, Juraj
dc.contributor.author Šubčíková, Eliška
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:50Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:50Z
dc.date.issued 2025-07-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/59046
dc.description.abstract Bakalářská práce je teoreticko-empirického zaměření s cílem zjistit názory od pedagogických pracovníků v mateřské škole na online vzdělávací materiály v předškolním vzdělávání. Teoretická část se zaměřuje na digitální vzdělávání v předškolním věku, kde se více věnujeme mateřským školám a učitelům v tomhle procesu. Dále se zaměří na digitální gramotnost a důležité digitální technologie bez kterých by toto vzdělávání neexistovalo a na závěr se zaměříme na nejdůležitější část, a to online vzdělávací materiály. Výzkumná část práce vychází z dotazníkového šetření mezi pedagogickými pracovníky v České republice. Data, která jsou zpracována udávají názory na využívání a zpracování online vzdělávacích materiálů v předškolním vzdělávání.
dc.format 54
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Online vzdělávací materiály cs
dc.subject Digitální technologie cs
dc.subject Digitální vzdělávání cs
dc.subject Digitální gramotnost cs
dc.subject Digitalizace vzdělávání cs
dc.subject Online educational materials en
dc.subject Digital technologies en
dc.subject Digital education en
dc.subject Digital literacy en
dc.subject Digitalization of education en
dc.title [NEOBHÁJENO] Online vzdělávací materiály v předškolním vzdělávání z pohledu učitele
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Online Educational Materials in Preschool Education from the Teacher's Perspective
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kolumber, Tereza
dc.date.accepted 2025-09-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is of a theoretical-empirical nature and aims to identify the opinions of preschool teachers on the use of online educational materials in early childhood education. The theoretical part focuses on digital education in early childhood, with particular emphasis on kindergartens and the role of teachers in this process. It also addresses digital literacy and key digital technologies, without which this form of education would not be possible. The final and most significant part of the theoretical framework is dedicated to online educational materials, their characteristics, and their application in preschool education. The empirical part of the thesis is based on a questionnaire survey conducted among preschool teachers in the Czech Republic. The collected data reflect their views on the use and implementation of online educational materials in early childhood education.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 72006
dc.date.submitted 2025-08-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account