Volný čas dětí staršího školního věku v dětském domově

DSpace Repository

Language: English čeština 

Volný čas dětí staršího školního věku v dětském domově

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.author Renczes, Armin
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:50Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:50Z
dc.date.issued 2025-07-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/59045
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá způsoby trávení volného času dětí staršího školního věku žijících v dětských domovech. Volný čas v institucionálním prostředí představuje významný faktor ovlivňující kvalitu života, osobnostní rozvoj a sociální začlenění dítěte. Cílem práce bylo zjistit, jaké volnočasové aktivity děti nejčastěji vykonávají, s kým čas tráví, zda mají zájem o nové činnosti a jak hodnotí nabídku aktivit v dětském domově. Výzkum byl realizován kvantitativní metodou prostřednictvím dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 70 respondentů ve věku 11 až 15 let z různých dětských domovů.
dc.format 57
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dětský domov cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject ústavní výchova cs
dc.subject děti cs
dc.subject rodina cs
dc.subject výchova cs
dc.subject volnočasové aktivity cs
dc.subject children's house en
dc.subject leisure time en
dc.subject institutional care en
dc.subject children family en
dc.subject education en
dc.subject leisure activities en
dc.title Volný čas dětí staršího školního věku v dětském domově
dc.title.alternative Leisure Time of Older School-Aged Children in Children´s Home
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2025-09-09
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis focuses on the ways in which older school-age children living in children's homes spend their leisure time. Leisure time in an institutional environment represents an important factor influencing the quality of life, personal development, and social inclusion of a child. The aim of the thesis was to identify the leisure activities most frequently pursued by these children, determine with whom they spend their time, explore their interest in new activities, and assess their evaluation of the activity offer in children's homes. The research was conducted using a quantitative method through a questionnaire survey, which involved 70 respondents aged 11 to 15 from various children's homes.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 72002
dc.date.submitted 2025-08-18


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account