Klima školní třídy na různých typech škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klima školní třídy na různých typech škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Feyrerová, Andrea
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:50Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:50Z
dc.date.issued 2025-07-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/59043
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou klimatu školní třídy na různých typech základních škol. V teoretické části jsou vymezeny termíny jako klima třídy, znaky a typy školního klimatu, sociální pedagog, základní školy v tradičním a speciálním školství a základní školy s Montessori prvky. Cílem praktické části bylo zjistit, rozdíly školního klimatu mezi běžnou základní školou, základní školou s rozšířenou výukou a základní školou v Montessori systému. Pro naplnění výzkumných cílů byla použita kvantitativní metoda formou dotazníkového šetření.
dc.format 54 s. (77 550 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject klima třídy cs
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject tradiční školství cs
dc.subject speciální školství cs
dc.subject Montessori systém cs
dc.subject classroom climate en
dc.subject social pedagogue en
dc.subject traditional education en
dc.subject special education en
dc.subject Montessori system en
dc.title Klima školní třídy na různých typech škol
dc.title.alternative Classroom Climate in Different Types of Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2025-09-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis explores the classroom climate across various types of primary schools. The theoretical section defines key concepts as classroom climate, indicators and types of school climate, the role of social pedagogues, and the characteristics of traditional, special education and primary schools with Montessori elements. The practical section aims to identify differences in the school climate among a regular primary school, a primary school with extended teaching, and a Montessori primari school. To achieve the research objectives, a quantitative approach was employed, utilizing a questionnaire survey.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 72000
dc.date.submitted 2025-08-18


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account