Kinematografie excesu ve filmech Love, Climax a Zvěrstvo

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kinematografie excesu ve filmech Love, Climax a Zvěrstvo

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pustina Kocí, Irena
dc.contributor.author Hlavičková, Karolína
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:47Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:47Z
dc.date.issued 2024-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58949
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje tématu kinematografie excesu ve filmech režiséra Gaspara Noého, a to především v jeho snímcích Love (2015) a Climax (2018). Pomocí analytického a komparativního přístupu se snaží odpovědět na otázku: Jakým způsobem Gaspar Noé využívá excesivní výrazové prostředky ve filmech Love a Climax? Získané poznatky autorka dále aplikuje ve vlastní audiovizuální tvorbě, konkrétně v projektové části práce,kterou reprezentuje její bakalářský film Zvěrstvo (2025).
dc.format 81 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Gaspar Noé cs
dc.subject exces cs
dc.subject Climax cs
dc.subject Love cs
dc.subject nová francouzská extremita cs
dc.subject Gaspar Noé en
dc.subject excess en
dc.subject Climax en
dc.subject Love en
dc.subject New French Extremity en
dc.title Kinematografie excesu ve filmech Love, Climax a Zvěrstvo
dc.title.alternative Cinematography of excess in the films Love, Climax and Savagery
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubeček, Tomáš
dc.contributor.referee Velič, Martin
dc.date.accepted 2025-06-19
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis explores the concept of excess in the cinematography of director Gaspar Noé, focusing primarily on his films Love (2015) and Climax (2018). Through an analytical and comparative approach, it seeks to answer the question: In what ways does Gaspar Noé employ excessive stylistic devices in Love and Climax? The insights gained are subsequently applied by the author in her own audiovisual work, specifically in the project part of this thesis, represented by her bachelor film Savagery (2025).
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Režie a scenáristika cs
dc.thesis.degree-discipline Directing and Screenwriting en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 71861
dc.date.submitted 2025-05-15


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account