Marketingová komunikace neziskového projektu Němá tvář

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace neziskového projektu Němá tvář

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Bartůnková, Barbora
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:44Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:44Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58901
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci neziskového projektu Němá tvář. V teoretické části jsou vymezeny teoretické znalosti z oblasti marketingu neziskových organizací, marketingového a komunikačního mixu nejen v neziskovém sektoru. Praktická část se nejprve věnuje představení neziskového projektu Němá tvář. Následně zpracování kvantitativního výzkumu provedeného prostřednictvím dotazníkového šetření.
dc.format 79 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing neziskových organizací cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject projekt cs
dc.subject vedení projektu cs
dc.subject fáze projektu cs
dc.subject neziskový projekt Němá tvář cs
dc.subject marketing en
dc.subject nonprofit marketing en
dc.subject nonprofit sector en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject project en
dc.subject project management en
dc.subject project phase en
dc.subject nonprofit project Němá tvář en
dc.title Marketingová komunikace neziskového projektu Němá tvář
dc.title.alternative Marketing Communication of the Non-profit Project Němá tvář
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nováková, Marika
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the marketing communication of the non-profit project Dumb Face. In the theoretical part, the theoretical knowledge in the field of marketing of non-profit organizations, marketing and communication mix not only in the non-profit sector is defined. The practical part is firstly devoted to the introduction of the non-profit project Dumb Face. Subsequently, the processing of quantitative research conducted through a questionnaire survey.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71808
dc.date.submitted 2025-04-17


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet