Influencer marketing vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Influencer marketing vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Šťastná, Julie
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:43Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:43Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58874
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je influencer marketing vybrané společnosti. Cílem této práce je diplomové práce je vytvořit vhodnou influencer marketingovou kampaň pro značku Sylviene s cílem efektivně oslovit generaci Z. V teoretické části jsou definovaný pojmy spojené s obsahem práce. Praktická část se skládá z kvantitativního a kvalitativního výzkumu, které slouží jako podklad pro následující projektovou část. Ta se věnuje už konkrétnímu návrhu influencer marketingové kampaně pro společnost Sylviene.
dc.format 84 s. (110 297 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject influencer cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject influencer en
dc.subject social media en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject Instagram en
dc.subject cooperation en
dc.subject online marketing en
dc.title Influencer marketing vybrané společnosti
dc.title.alternative Influencer Marketing of Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated The topic of the master thesis is the influencer marketing of selected company. The aim of this master thesis is to create a suitable influencer marketing campaign for the company Sylviene in order to effectively reach out to Generation Z. The theoretical part defines the concepts related to the thesis content. The practical part consists of quantitative and qualitative research which serves as a basis for the following project part. The project part focuses on the concrete influencer marketing campaign for Sylviene.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71776
dc.date.submitted 2025-04-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account