Význam značky neziskové organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam značky neziskové organizace

Show full item record

No preview available
Title: Význam značky neziskové organizace
Author: Pummer, Michal
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Diplomová práce se zabývá významem značky v neziskovém sektoru a její rolí při získávání podpory od dárců a sponzorů. Cílem práce je identifikovat klíčové prvky značky a faktory ovlivňující rozhodování dárců a sponzorů při podpoře neziskových organizací. Výzkumná část využívá smíšenou výzkumnou metodu k analýze toho, jak různé aspekty značky přispívají k atraktivitě organizace. Výsledky ukazují, že za nejvýznamnější prvky značky jsou považovány soulad s hodnotami sponzora, zaměření společnosti, transparentnost a komunikace organizace. Pro dárce je navíc klíčová osobní zkušenost s organizací. Získaná zjištění byla transformována do návrhu strategie, která je dále aplikována v projektové části práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58869
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account