Význam značky neziskové organizace
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Význam značky neziskové organizace |
| Author: |
Pummer, Michal
|
| Advisor: |
Šramová, Blandína
|
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá významem značky v neziskovém sektoru a její rolí při získávání podpory od dárců a sponzorů. Cílem práce je identifikovat klíčové prvky značky a faktory ovlivňující rozhodování dárců a sponzorů při podpoře neziskových organizací. Výzkumná část využívá smíšenou výzkumnou metodu k analýze toho, jak různé aspekty značky přispívají k atraktivitě organizace. Výsledky ukazují, že za nejvýznamnější prvky značky jsou považovány soulad s hodnotami sponzora, zaměření společnosti, transparentnost a komunikace organizace. Pro dárce je navíc klíčová osobní zkušenost s organizací. Získaná zjištění byla transformována do návrhu strategie, která je dále aplikována v projektové části práce. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58869
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account