Česká pirátská strana: vzestup a pád

DSpace Repository

Language: English čeština 

Česká pirátská strana: vzestup a pád

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Nosek, Marek
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:43Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:43Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58864
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci České pirátské strany a analyzuje příčiny jejího úpadku ve veřejném diskurzu během září a října 2024. Cílem práce je identifikovat faktory, které ovlivnily proměnu jejího mediálního obrazu, a zhodnotit efektivitu současných komunikačních nástrojů strany. Teoretická část práce vychází z odborné literatury v oblasti politického marketingu, veřejné komunikace a médií. Praktická část je založena na obsahové analýze mediálních výstupů, analýze sociálních sítí, dotazníkovém šetření a expertních rozhovorech. Výzkum poskytuje komplexní odpovědi na dvě hlavní výzkumné otázky a přináší návrh komunikační strategie pro obnovu důvěry voličů před nadcházejícími parlamentními volbami v roce 2025.
dc.format 128
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject politický marketing cs
dc.subject Česká pirátská strana cs
dc.subject mediální obraz cs
dc.subject politická komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject volby 2025 cs
dc.subject strategie komunikace cs
dc.subject political marketing en
dc.subject Czech Pirate Party en
dc.subject media image en
dc.subject political communication en
dc.subject social media en
dc.subject 2025 elections en
dc.subject communication strategy en
dc.title Česká pirátská strana: vzestup a pád
dc.title.alternative The Czech Pirate Party: Rise and Fall
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the marketing communication of the Czech Pirate Party and analyzes the causes of its decline in public discourse during September and October 2024. The aim of the thesis is to identify the factors that influenced the transformation of its media image and to assess the effectiveness of the party's current communication tools. The theoretical part draws on academic literature in the fields of political marketing, public communication, and media. The practical part is based on content analysis of media outputs, social media analysis, a questionnaire survey, and expert interviews. The research provides comprehensive answers to two main research questions and proposes a communication strategy to restore voter trust ahead of the upcoming parliamentary elections in 2025.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71765
dc.date.submitted 2025-04-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account