Automatizace kontejnerové prodejny VÁHALOVY UZENINY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Automatizace kontejnerové prodejny VÁHALOVY UZENINY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Denk, Tomáš
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:42Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:42Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58851
dc.description.abstract Diplomová práce analyzuje možnost zavedení nepřetržitého provozu (24/7) na kontejnerové prodejně VÁHALOVY UZENINY v Hustopečích nad Bečvou. Výzkum ukázal, že většina zákazníků podporuje tento koncept díky flexibilitě a možnosti neplánovaných nákupů, přestože někteří vyjádřili obavy z bezpečnosti a absence personálu. Projektová část navrhuje hybridní model kombinující denní režim s personálem a noční samoobslužný provoz s přístupem přes bankovní identitu. Závěry práce poskytují podklad pro rozhodování společnosti Váhala a spol. a inspiraci pro další maloobchodní subjekty.
dc.format 122 s (177 776 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject prodejna 24/7 cs
dc.subject samoobsluha cs
dc.subject bankovní identita cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject prodej 24/7 cs
dc.subject 24/7 store en
dc.subject self-service en
dc.subject bank identity en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject 24/7 retail en
dc.title Automatizace kontejnerové prodejny VÁHALOVY UZENINY
dc.title.alternative Automation of the VÁHALOVY UZENINY Container Shop
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2025-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis analyzes the possibility of introducing a 24/7 operation at the container store VÁHALOVY UZENINY in Hustopeče nad Bečvou. The research revealed that most customers support this concept due to its flexibility and the option for unplanned purchases, although some expressed concerns about security and the absence of staff. The project section proposes a hybrid model combining daytime operation with staff and nighttime self-service access using bank identity. The conclusions provide a basis for decision-making by Váhala and spol. and inspiration for other retail entities.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71741
dc.date.submitted 2025-04-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account