Automatizace kontejnerové prodejny VÁHALOVY UZENINY
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
| dc.contributor.author |
Denk, Tomáš
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:42Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:42Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58851
|
|
| dc.description.abstract |
Diplomová práce analyzuje možnost zavedení nepřetržitého provozu (24/7) na kontejnerové prodejně VÁHALOVY UZENINY v Hustopečích nad Bečvou. Výzkum ukázal, že většina zákazníků podporuje tento koncept díky flexibilitě a možnosti neplánovaných nákupů, přestože někteří vyjádřili obavy z bezpečnosti a absence personálu. Projektová část navrhuje hybridní model kombinující denní režim s personálem a noční samoobslužný provoz s přístupem přes bankovní identitu. Závěry práce poskytují podklad pro rozhodování společnosti Váhala a spol. a inspiraci pro další maloobchodní subjekty. |
|
| dc.format |
122 s (177 776 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
prodejna 24/7
|
cs |
| dc.subject |
samoobsluha
|
cs |
| dc.subject |
bankovní identita
|
cs |
| dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
| dc.subject |
prodej 24/7
|
cs |
| dc.subject |
24/7 store
|
en |
| dc.subject |
self-service
|
en |
| dc.subject |
bank identity
|
en |
| dc.subject |
consumer behavior
|
en |
| dc.subject |
24/7 retail
|
en |
| dc.title |
Automatizace kontejnerové prodejny VÁHALOVY UZENINY |
|
| dc.title.alternative |
Automation of the VÁHALOVY UZENINY Container Shop |
|
| dc.type |
diplomová práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-19 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The thesis analyzes the possibility of introducing a 24/7 operation at the container store VÁHALOVY UZENINY in Hustopeče nad Bečvou. The research revealed that most customers support this concept due to its flexibility and the option for unplanned purchases, although some expressed concerns about security and the absence of staff. The project section proposes a hybrid model combining daytime operation with staff and nighttime self-service access using bank identity. The conclusions provide a basis for decision-making by Váhala and spol. and inspiration for other retail entities. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71741
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-11 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account