Generace Z a její preference: Marketingová komunikace reality show na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Generace Z a její preference: Marketingová komunikace reality show na sociálních sítích

Show full item record

No preview available
Title: Generace Z a její preference: Marketingová komunikace reality show na sociálních sítích
Author: Vodičková, Petra
Advisor: Šviráková, Eva
Abstract: Diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci na sociálních sítích v kontextu reality show. Práce má za cíl identifikovat, jaké faktory a podoby obsahu na sociálních sítích jsou nejúčinnější při budování a udržování loajální divácké základny pro reality show, přičemž se zaměřuje konkrétně na Generaci Z. Teoretická část práce je základem pro představení teoretických přístupů marketingové komunikace na sociálních sítích, specifikace reality show jako formátu pořadu a uvedení do problematiky generačního rozdělení a jeho vlivu na chování spotřebitelů. Praktická část se zaměřuje na zjištění preferencí a chování spotřebitelů z Generace Z při konzumaci obsahu spojeného s reality show na sociálních sítích. Projektová část vychází z poznatků zjištěných v části praktické a přináší doporučení a návrhy komunikace na sociálních sítích pro konkrétní reality show.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58830
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account